جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022


جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022

اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 هستید در این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی های ان ها اشنا شویم. با جدید شدن دکوراسیون خانه و استفاده از وسایل لوکس و مدرن، سرویس هاس بهداشتی هم برای زیباتر شدن خانه ها لوکس شده اند و طراحی های زیباتری نسبت به گذشته دارند. انواع مدل های روشویی سنگی دستشویی هم برای استفاده راحت تر و هم زیباتر شدن دکوراسیون طراحی و تولید شده اند.

خرید جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022

برای خرید جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 باید فروشگاه معتبر و شناخته شده ای را انتخاب نمایید. نمایندگی فروش انواع روشویی مرمرچی، متنوع ترین مدل ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند. می توانید مدل ها را در وبسایت مشاهده نمایید و با بهترین قیمت روشویی سنگی پایه دار خریداری کنید.

خرید مدل های جدید روشویی
خرید اینترنتی روشویی سنگی مرمر

نکته مهمی که در خرید روشویی باید مد نظر داشته باشید، این است که انتخاب روشویی باید بر اساس فضای دستشویی و حمام شما باشد. در قدم بعدی به سبک و دکوراسیون خانه خود و دیگر وسایل موجود در سرویس دقت شود تا هماهنگ با ان ها انتخاب شود. رعایت هارمونی در فضای حمام و سرویس باید اهمیت داده شود.

خرید روشویی کابینت دار

از جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 می توان به روشویی کابینت دار اشاره داشت. این روشویی ها هم طراحی زیبا دارند و هم برای راحتی بیشتر افراد خانه مناسب هستند. با توجه به اینکه برای ایجاد نظم و بهداشت بیشتر در دستشویی و حمام کاربرد دارند. می توان وسایل را درون کابینت قرار داد که هم تمیز و بهداشتی باشند و هم فضا از شلوغی خارج شود.

با استفاده از روشویی کابینتی، لوله های اب هم مخفی می مانند و فضا زیباتر خواهد شد. مزیت دیگر خرید روشویی کابینت دار این است که با هر فضایی جور و هماهنگ می شود.

خرید روشویی دیواری

از جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 روشویی های دیواری است. این روشویی ها بدون پایه هستند و به دیوار نصب می شوند. مدل هایی از این روشویی ها هستند که لوله ها و اتصالات را پوشش داده تا دیده نشوند و فضا زیباتر شود.

اگر روشویی دیواری فضایی پایینش باز باشد، سرویس دل بازتر دیده می شود که برای فضاهایی با متراژ کوچک مناسب هستند. برخی مدل ها هم دارای کابینت هستند که از فضا بهترین استفاده را برده است. می توان وسایل موجود در حمام سرویس را در ان ها جای داد.

در طراحی و ساخت روشویی دیواری می توان از جنس چینی و سنگ استفاده کرد. که با توجه به سلیقه و کاربرد مناسب ان برای افراد انتخاب می شود.

خرید روشویی جدید بر اساس جنس

علاوه بر دسته بندی جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 از نظر مدل و ظاهر، می توان به جنس ان ها هم اشاره کرد. برخی از متریال ها در سال های اخیر پرطرفدار بوده و بیشتر مورد استفاده برای ساخت روشویی دارند.

کابینت دستشویی جدید پی وی سی

روشویی های جنس پی وی سی از مدل های جدید هستند. به دلیل ضد اب بودن بسیار از خرید ان استقبال شده است. نظافت راحت دارند و ضد خش هستند و عمر طولانی دارند.

روشویی دستشویی از نوع سنگی

از متریال های باکیفیت و بسیار زیبا در ساخت جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 سنگ است. سنگ استفاده شده در وسایل خانه حس خوب به افراد القاء می کند. روشویی سنگی در انواع مدل ها و رنگ ها وجود دارند که باب میل افراد با هر سلیقه ای می باشد. روشویی سنگی برای خانه های دکوراسیون مدرن بیشتر استفاده می شود.

با توجه به اینکه متریال سنگ از قیمت بالاتری برخوردار است و ساخت روشویی از ان نیاز به دقت و ظرافت عمل دارد، قیمت روشویی سنگی بیشتر از دیگر مدل های چوبی و چینی است.

خرید روشویی گرانیتی

روشویی های سنگی گرانیتی هم از دسته روشویی های سنگی هستند. متریال گرانیت باعث لوکس شدن فضا و زیبایی منحصر به فردی می شود. به همین دلیل در دکوراسیون داخلی از ان بسیار مورد استفاده دارد. این روشویی ها بسیار در برابر ضربه و خراش مقاومت دارند و عمر و دوام زیادی دارند. فقط کمی وزن ان ها زیاد است.

روشویی سنگی مرمر

از جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 روشویی سنگی از سنگ مرمر است. سنگ مرمر دارای منافذ کمی است و به همین دلیل کمترین جذب اب را در دیگر سنگ ها دارد و برای استفاده در روشویی ها مناسب هستند.

روشویی سنگی مرمر در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی ندارند و برای نظافت ان باید از دستمال و مایع ظرفشویی استفاده کرد. این روشویی ها به مراقبت بیشتری نیاز دارند. مدل های متنوع و زیبایی در رنگ های گوناگون از این روشویی ها وجود دارند. بیشتر برای سبک مدرن استفاده می شوند.

ویژگی های روشویی های جدید و مدرن

جدیدترین مدل های روشویی دستشویی هم برای زیبایی بیشتر و هم راحتی افراد ساخته شده اند که از بهترین متریال ها هستند. از نمونه ها و ویژگی ان ها می توان گزینه های زیر را نام برد.

  1. روشویی هایی با عرض زیاد
  2. روشویی هایی از متریال چوب پلی اورتان و رویه سنگ مصنوعی
  3. روشویی دستشویی به صورت معلق و بدون پایه
  4. روشویی ها با چوب MDF
  5. روشویی های دیواری با کشوهایی جداگانه
  6. روشویی هایی چوبی با انواع روکش های چوبی باکیفیت
  7. روشویی دارای شلف و کمد

سخن پایانی

اینکه خرید جدیدترین مدل های روشویی دستشویی 2022 از چه مدل و چه متریالی باشد بستگی به سلیقه و دکوراسیون خانه شما دارد. برای اینکه هر نوع روشویی دستشویی و حمام را با کیفیت بالا خریداری نمایید، از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها اقدام نمایید.

سوالات متداول جدیدترین مدل های روشویی دستشویی2022

  1. روشویی دستشویی هایگلاس چه ویژگی دارند؟
    روشویی دستشویی هایگلاس مانند روشویی های از روکش پی وی سی هستند. کابینت این نوع روشویی ها ضد اب هستند و روکشی از هایگلاس بر روی ورقه های ام دی اف قرار گرفته است.
  2. روشویی کابینتی دیواری مدرن چه ویژگی دارد؟
    این دسته از روشویی های کابینتی دیواری به زمین اتصال ندارند و به دیوار پیچ می شوند که فضا مدرن می شود.
  3. قیمت روشویی مدرن و جدید چقدر است؟
    قیمت انواع روشویی دستشویی به طرح و مدل و دقت و ظرافت در ساخت و کیفیت و ابعاد ان بستگی دارد.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *