روشویی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد

روشویی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد

روشویی کلاسیک


روشویی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد

سرویس های بهداشتی و روشویی ها هم دارای سبک های مختلفی در دکوراسیون هستند. بیشترین توجه هم جلب خرید روشویی سنگی جدید کلاسیک از تولید کننده مستقیم روشویی می شود. از دیرباز تا کنون طرفداران خودش را دارد. در این مطلب می خواهیم درباره این روشویی ها بیشتر بدانیم و اینکه بگوییم که روشویی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟

سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که در طی سال ها تحولات هم در ان ایجاد می شود. هر عنصری که در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گسرد دارای معنی و مفهوم است. نظم و تقارن در اثار و محصولات سبک کلاسیک وجود دارد. پس از ویژگی های روشویی کلاسیک می توان به وجود نظم و تقارن اشاره داشت.

روشویی کلاسیک

در روشویی های کلاسیک، اصالت پایدار است و نظم و تقارن و تجمل گرایی هم در ان احساس می شود. رنگ های اصیل و درباری در این روشویی ها استفاده می شود. رنگ هایی چون کرم، بژ، سفید، طلایی، نقره ای و زیتونی در محصولات و روشویی های سبک کلاسیک دیده می شود.

خرید روشویی کلاسیک
نمونه روشویی کلاسیک مرمرچی

فضایی که با سبک کلاسیک در سرویس های بهداشتی و حمام صورت می گیرد، حس ارامش و نرمی را به افراد القاء می کند. می توان حس تجملاتی و اشرافی را در این سرویس های بهداشتی درک کرد.

کابینت روشویی چوبی، سنگی مانند مرمر و گرانیت، و محصولاتی که دارای بافت‌های غنی و با کیفیت هستند برای سبک کلاسیک سرویس بهداشتی و حمام بسیار مناسب هستند.

روشویی کابینتی چوبی

برای ایجاد سبک کلاسیک در حمام و سرویس های بهداشتی باید از روشویی کابینتی چوبی استفاده کرد که دارای ویژگی های روشویی کلاسیک هستند. دارای نظم و تقارن  بوده و حس تجملات را در افراد ایجاد می کند. طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد است که از متریال باکیفیت و درجه یک ساخته شده اند.

ویژگی روشویی کابینتی چوبی
نمونه روشویی کابینتی لوکس مرمرچی

روشویی کابینتی چوبی برای سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند و با شیرالات شیک و کانتری سنگی، فضای دلنواز و فوق العاده ای را می سازند. فضایی به سبک کلاسیک!

روشویی هایی کابینتی در انواع مدل ها طراحی و تولید می شوند که همگی ویژگی های اصلی روشویی کلاسیک را دارند.

کاسه روشویی مسی

جنس و طرح و رنگ کاسه روشویی می تواند نشان است سبک ان باشد. کاسه روشویی های مسی هم شیک و زیبا هستند و هم قیمت بالایی دارند، پس می توانند ویژگی های روشویی کلاسیک را داشته باشند و برای فضایی با سبک کلاسیک مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از کاسه روشویی و شیرالات مسی برای حمام و سرویس بهداشتی با سبک کلاسیک بسیار انتخابی هوشمندانه است.

تفاوت روشویی کلاسیک با روشویی مدرن

انتخاب روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام بسیار اهمیت دارد. از مهم ترین موارد در انتخاب روشویی این است که با سبک و سیاق دکوراسیون خانه و فضا جور باشد. پس برای سبک کلاسیک باید روشویی با ویژگی های کلاسیک و برای سبک مدرن هم روشویی مناسب سبک مدرن خریداری شود.

خرید روشویی کلاسیک
تفاوت روشویی کلاسیک با روشویی مدرن

روشویی های سبک مدرن معمولا مینیمال و ساده هستند. ظاهری شیک و زییا دارند و اما سادگی را حفظ کرده اند. معمولا کاسه روشویی های ساده دیواری و ایستاده از طرح مدرن هستند و کابینت ندارند. بیشتر هم از اشکال هندسی ساده استفاده می شود. رنگ ها هم از رنگ های خنثی است.

انواع روشویی مدرن در فروشگاه مرمرچی با طرح های متنوع و کیفیت بالا وجود دارند. می توانید وارد وبسایت شده و مشاهده نمایید.

و اما روشویی های کلاسیک همان طور که اشاره شد، تجملاتی هستند. پر زرق و برق هستند. تقارن دارند و بسیار منظم هستند. دقت به جزئیات از ویژگی های روشویی کلاسیک است. روشویی های کلاسیک برای فضاهای بزرگ تر بیشتر مورد استفاده هستند. ابعاد بزرگتری دارند و طراحی شلوغ دارند.

قیمت روشویی کلاسیک

کیفیت ساخت روشویی ها و نوع متریال استفاده شده و مدل و طرح همگی در تعیین قیمت روشویی کلاسیک تاثیرگذار هستند. اینکه از چه برندی است و گارانتی ان چگونه است هم از موارد مهم در قیمت گذاری روشویی است.

موارد مهم در خرید روشویی کلاسیک

  1. ابعاد روشویی کلاسیک معمولا بزرگ است و برای سرویس بهداشتی و حمام با اندازه بزگ مناسب هستند.
  2. دقت داشته باشید که با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد.
  3. از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
  4. به نوع نصب ان هم که دیواری یا پایه دار است دقت نمایید.
  5. از روشویی ها باکیفیت خریداری نمایید.
  6. روشویی های برند دارای گارانتی و ضمانت هستند.

شیرالات کلاسیک

حال که درباره ویژگی های روشویی کلاسیک خواندیم و بیشتر درباره اینکه روشویی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد دانستیم؛ بهتر است درباره شیرالات کلاسیم هم بدانیم تا خرید کامل و انتخاب درستی از هماهنگی ان ها داشته باشیم.

شیرالات کلاسیک اب سرد و گرم را در کنار هم ندارند. در واقع براب هرکدام یک شیر مجزا وجود دارد. از یکی اب سرد و از دیگری هم اب گرم خارج می شود. استفاده از شیرالات مخلوط در سبک کلاسیک و برای روشویی با ویژگی های کلاسیک، مفهومی نخواهد داشت.

ویژگی های روشویی کلاسیک با جنس پی وی سی

روشویی های کابینتی با طرح کلاسیک از جنس پی وی سی وجود دارند که از پلاستیک محکم و فشرده هستند. بسیار بادوام و محکم هستند. در برابر رطوبت و اب و شستشو هم از خود مقاومت به خرج می دهند. عمر این جنس از روشویی ها زیاد است.

در نهایت

در این مقاله با ویژگی های روشویی کلاسیک اشنا شدیم. مهم ترین موضوع این است که انتخاب بهترین روشویی و باکیفیت ترین ان ها را برای سرویس بهداشتی و حمام خود داشته باشید.

سوالات متداول روشویی کلاسیک چه ویژگی هایی دارد

  1. روشویی کلاسیک برای چه خانه های مناسب است؟
    ابعاد روشویی های کلاسیک از دیگر روشویی ها بیشتر است و برای سرویس بهداشتی با متراژ بالا مناسب تر هستند. سبک خانه هم بهتر است کلاسیک باشد.
  2. ویژگی بارز روشویی کلاسیک چیست؟
    پرزرق و برق و دارای طرح شلوغ هستند. تقارن دارند و دارای نظم هستند. دقت به جزئیات از ویژگی های روشویی کلاسیک است. روشویی های کلاسیک برای فضاهای بزرگ تر بیشتر مناسب هستند.
  3. جنس کابینت روشویی از چیست؟
    بهتر است از پی وی سی باشد که هم مقاوم است و هم در برابر اب و رطوبت از خود مقاومت خوبی نشان می دهد.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *