قیمت روشویی بدون پایه


قیمت روشویی بدون پایه

روشویی بدون پایه از انواع روشویی ها است که به دلیل ایجاد فضای بیشتر در سرویس بهداشتی بسیار طرفدار دارد. قیمت روشویی بدون پایه با توجه به مدل و جنس ان مشخص می شود. برای خرید انواع روشویی بدون پایه و پایه دار به قیمت مناسب و بی واسطه، از نمایندگی فروش روشویی مرمرچی مراجعه نمایید.

می توانید هم حضوری و هم غیرحضوری انواع محصولات را از مرمرچی خریداری نمایید. بهترین نمونه های روشویی از نظر کیفیت و قیمت در مرمرچی به فروش می رسند.

روشویی بدون پایه

روشویی ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه دارند. از این رو در مدل ها و سبک ها و ابعاد مختلف طراحی و تولید شده اند. از انواع روشویی هایی که در بازار وجود دارند، روشویی بدون پایه از پرطرفدارترین ان ها است. این روشویی ها پایه ندارند و به دیوار نصب می شوند و از این رو به آن ها روشویی دیواری هم گفته می شود.

خرید روشویی بدون پایه
نمونه روشویی بدون پایه مرمرچی

انواع روشویی دیواری و قیمت روشویی بدون پایه

روشویی بدون پایه دارای سه مدل سنگی، کابینتی و چینی است. قیمت روشویی بدون پایه بر اساس همین سه مدل در طراحی تعیین می شود.

روشویی دیواری چینی

روشویی های بدون پایه چینی دارای طرح های متنوعی است. از این رو برای هر دکوراسیون می توان وشویی بدون پایه مناسبی را تهیه کرد. از این روشویی ها بیشتر برای مکان های عمومی استفاده می شود. در بیمارستان ها، ادارات، رستوران ها از این مدل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید روشویی دیواری چینی
نمونه روشویی دیواری چینی

در فضاهایی که لوله های توکار وجود ندارد و مدل پایه دار از روشویی ها هم مد نظر شما نیست این مدل روشویی مناسب است.

روشویی بدون پایه سنگی

این مدل از روشویی بدون پایه سنگین هستند و نصب محکم تر و با دقت تری هم دارند. باید از اتصالات محکمی برای نصب این روشویی ها استفاده کرد.

خرید روشویی بدون پایه
نمونه روشویی بدون پایه سنگی

از انواع سنگ ها برای ساخت و تولید این روشویی ها استفاده می شود. قیمت روشویی بدون پایه سنگی بر اساس طرح و نوع سنگ و کیفیت ان محاسبه می شود. انواع سنگ کوارتز، مرمریت و گرانیت در روشویی بدون پایه سنگی استفاده می شود.

روشویی بدون پایه کابینتی

روشویی بدون پایه کابینتی فضایی برای قرار دادن وسایل سرویس بهداشتی دارد و نظم و بهداشت بیشتری با خرید این نوع روشویی ها در سرویس و حمام ایجاد می شود. از مدل های جدید در بازار، همین روشویی کابینتی است که برای بیشتر فضاها می توان از ان استفاده کرد.

قیمت روشویی بدون پایه کابینتی بر اساس متریال استفاده شده و مدل و کیفیت و ابعاد ان مشخص می شود. برای اطلاع از قیمت ها وارد وبسایت مرمرچی شوید.

انواع روشویی بدون پایه کابینتی از نظر جنس

روشویی های کابینتی از نظر جنس به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. در ادامه درباره انواع جنس از روشویی کابینتی می خوانیم.

روشویی کابینتی چوبی

از روشویی بدون پایه کابینتی می توان به جنس چوبی اشاره داشت. چوب در محیط های مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی، مقاومت ندارد و فرسوده می شود. از این رو برای عایق یندی ان از چسب هایی استفاده می شود. البته که باز هم کارساز نیست و خیلی زود خراب می شود و باد می کند.

توصیه می شود از خرید روشویی بدون پایه چوبی در محیط مرطوب جلوگیری شود. در هر صورت خیلی زود از بین خواهد رفت.

روشویی بدون پایه فلزی

فلز جنسی محکم و مقاوم دارد و در روشویی های بدون پایه هم استفاده می شود اما بعد از مدتی استفاده حالت خود را از دست می دهد. فشار و ضربه می تواند فرورفتگی در ان ایجاد کند. قیمت روشویی بدون پایه فلزی ارزان تر از دیگر نمونه ها است.

روشویی کابینتی پی وی سی

از بهترین و مقاوم ترین روشویی ها، روشویی کابینتی پی وی سی است. در رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارند. ضد اب است و در برابر رطوبت آسیبی نمی بیند. وزن کمی دارد و به راحتی هم قابل حمل است.

روشویی بدون پایه کابینتی ام دی اف

از روشویی های باکیفیت و بدون پایه کابینتی جنس ام دی اف است. قیمت این روشویی ها مناسب است ولی در برابر رطوبت و آب، خیلی از خود مقاومتی نشان نمی دهد.

فروش مستقیم و بی واسطه روشویی بدون پایه

همانطور که اشاره شد به دلیل خرید و تقاضای بالایی که از انواع روشویی وجود دارد، انواع مدل ها در بسیاری از مراکز به فروش می رسد. برای اینکه روشویی بدون پایه و انواع روشویی را با قیمت مناسب خریداری نمایید، از مراکز فروش بی واسطه و مستقیم اقدام نمایید.

با خرید مستقیم و بی واسطه روشویی بدون پایه می توانید هم جنس باکیفیت و هم با قیمت نزدیک به قیمت تمام شده از فروشگاه مرمرچی، هزینه کمتری پرداخت نمایید.

روشویی کنج بدون پایه

روشویی کنج بدون پایه از انواع روشویی ها است که در کنج سرویس بهداشتی و حمام قابلیت نصب دارد. این نوع از روشویی ها زاویه دار طراحی شده اند که در کنج قرار گیرند. این روشویی ها برای فضاهای کوچک و با متراژ کم بسیار مناسب هستند. در سایزهای مختلف بزرگ و متوسط و کوچک وجود دارند.

جمع بندی

با توجه به مطالب فوق مشخص است که قیمت روشویی بدون پایه بخ نوع و مدل و جنس ان بستگی دارد. با توجه به مدل های زیادی که از این روشویی ها وجود دارد باید انتظار قیمت های متنوعی را هم داشت. اما با خرید بی واسطه و مستقیم از نمایندگی های فروش می توانید با قیمت مناسب تری انواع روشویی باکیفیت را خریداری نمایید.

سوالات متداول قیمت روشویی بدون پایه

  1. بهترین مدل از روشویی های بدون پایه کدام نوع هستند؟
    انتخاب بهترین نوع روشویی با توجه به فضای مورد استفاده، انتخاب می شود . اما کیفیت روشویی سنگی و کابینتی خوب است و برای بسیاری فضاها از ان استفاده می شود.
  2. چرا قیمت روشویی در مرمرچی مناسب تر است؟
    زیرا مرمرچی تولیدکننده انواع روشویی است و تمامی محصولات بی واسطه به فروش می رسد.
  3. آیا امکان خرید اینترنتی روشویی از مرمرچی وجود دارد؟
    بله می توانید از طریق وبسایت انواع روشویی باکیفیت را مشاهده کرده و محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *