قیمت کاسه روشویی توکار

قیمت کاسه روشویی توکار

کاسه روشویی توکار


قیمت کاسه روشویی توکار

از لوازم پرکاربرد و پرفروش در سرویس بهداشتی و حمام، کاسه روشویی توکار است. زمان بسیار زیادی است که استفاده از این نوع مدل روشویی در کشور ما معمول است. قیمت کاسه روشویی توکار از مدل کاسه روشویی روکار ارزان تر است و شاید علت ان قدیمی بودنش هم باشد.

از کاسه روشویی توکار در مدل های زیادی طراحی و ساخته شده است. جالب این است که روشویی های توکار می توانند هم با شیرالات توکار و هم روکار کار کنند و استفاده شوند. این یک مزیت است که قابلیت هماهنگی و ست شدن را با ابزارهای داخلی سرویس بهداشتی و حمام داشته باشد.

کاسه روشویی توکار

کاسه روشویی توکار
خرید کاسه روشویی توکار

کاسه روشویی توکار برای ایجاد زیبایی و ظرافت بیشتر در مقابل کاسه روشویی روکار وارد بازار شدند. دیگر هم استحکام و جنس اهمیت داشت و هم زیبایی و ظاهر کاسه روشویی مد نظر طراحان و سازندگان بود.

کیفیت روشویی توکار

خرید کیفیت روشویی توکار
قیمت و کیفیت روشویی توکار

درست است که در طراحی و ساخت روشویی توکار بیشتر به زیبایی پرداخته شده است اما چیزی از کیفیت و متریال ان تغییر منفی نداشته است و شاید که بهتر هم شده باشد. پس روشویی های توکار از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و بسته به متریال استفاده شده در ان هم دارد.

مدل ها و طرح های زیادی ازکاسه روشویی توکار با کیفیت های متنوع وجود دارد. پس همه این ها می توانند در اخر قیمت کاسه روشویی توکار را تعیین کنند. هرچه کیفیت محصول بیشتر باشد، قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

روشویی سنگی توکار

روشویی سنگی توکار
خرید روشویی سنگی توکار

روشویی سنگی توکار از سازه ای سنگی ساخته شده که زیبا و کاربردی برای سرویس بهداشتی است. روشویی های سنگی هم می توانند به صورت پایه ای و کابینتی وجود دارد. با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه خود می توانید انتخاب داشته باشید. قیمت کاسه روشویی توکار سنگی از دیگر مدل ها بیشتر است و دلیل ان استفاده از سنگ است که هرچه مرغوب تر باشد، قیمت بیشتر هم می شود.

از گران ترین مدل های کاسه روشویی توکار سنگی می توان به نوعی اشاره کرد که از سنگ مرمر ساخته شده است.

کاسه روشویی توکار بدون لبه

از پرطرفدارترین و پرفروش ترین سینک های روشویی مدل لبه دار است. این نوع روشویی در زیر پیشخوان قرار می گیرد. لبه ان طوری طراحی شده است که هم سطح با سینک قرار خواهد گرفت. این مدل از روشویی های توکار بسیار زیبا هستند و ظرافت خاصی در ساخت ان ها برقرار شده است.

این مدل از سینک های توکار خیلی راحت تمیز شده و رعایت بهداشت بیشتر است. این نوع از روشویی ها را روس سطوح سنگی نصب می کنند. بسیار شیک و زیبا و مدرن است. قیمت کاسه روشویی توکار بدون لبه قیمت تقریبا بالایی دارد. برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب و کاربردی است.

سینک روشویی لبه دار

در این نوع از روشویی ها طراحی به گونه ای صورت گرفته است که بیشتر قسمت ان در زیر پیشخوان قرار گرفته است.  لبه این نوع سینک با داشتن مقداری ارتفاع، از پیشخوان بالاتر قرار گرفته است. به طور معمول این گونه است که این گونه سینک ها در زیر پیشخوان نصب می شود. طرز قرار گرفتن لبه این گونه از روشویی ها طوری است که طراحان ساخته اند و بر روی پیشخوان می نشیند.

این نوع سینک بر روی پیشخوان های از جنس چوب قرار می گیرد. با توجه به طراحی خاصب که در این نوع روشویی ها به کار گرفته شده است، در هنگام کار، ریزش اب روی پیشخوان وجود ندارد. قیمت کاسه روشویی توکار لبه دار از قیمت سینک بدون لبه ارزان تر است. برای دکوراسیون خانه ها به سبک مینیمالیسم بسیار مناسب است.

سینک روشویی یکپارچه

از دیگر مدل های سینک توکار می توان به سینک روشویی یکپارچه اشاره داشت. در این مدل طراحی به گونه ای است که کانتر با سینک ادغام می شود و جنس و رنگ یکسانی هم خواهد داشت. در واقع، سینک قسمتی از پیشخوان محسوب می شود.

این نوع روشویی ها بسیار راحت تمیز می شوند و چون یکپارچه هستند، فضای دسترسی برای الودگی در درزها وجود ندارد. برای خانه های کوچک و با متراژ کم، نصب این گونه سینک ها توصیه می شود. با توجه به متریال ان قیمت کاسه روشویی توکار از نوع یکپارچه تعیین می شود.

نکات مهم در خرید روشویی

برای زیبایی بیشتر در سرویس بهداشتی و حمام خانه خود، در انتخاب کاسه روشویی باید دقت کرد. تنوع در کاسه های روشویی بسیار زیاد است. اگر انتخاب برایتان سخت و پیچیده است، موارد زیر را در خرید روشویی در نظر داشته باشید.

  • فضا و ابعاد روشویی
  • متراژ سرویس بهداشتی یا حمام
  • مدل دکوراسیون
  • اندازه محل قرار گرفتن روشویی

خرید کاسه روشویی توکار ارزان

برای خرید انواع کاسه روشویی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید از طریق وبسایت مرمرچی اقدام نمایید. در کار ایتم قیمت و هزینه، مهم تر اهمیت به کیفیت و متریال استفاده شده در کاسه روشویی است. کیفیت را هرگر فدای قیمت ارزان نکنید. در اثر استفاده مکرر اگر کیفیت متریال کاسه روشویی خوب نباشد، فرسوده شده و پوسیده خواهد شد.

می توانید برای بهترین خرید از کاسه روشویی با افراد کارشناس در این رابطه هم مشورت داشته باشید تا با توجه به شرایط و فضای در اختیار، انتخاب و خریداری شود.

در نهایت

برای خرید کاسه روشویی در مدل های مختلف از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر اقدام نمایید.  اگر قیمت کاسه روشویی توکار برایتان اهمیت دارد از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا هم قیمت مناسب و هم محصول باکیفیت ارائه شود.

سوالت متداول قیمت کاسه روشویی توکار

موارد مهم خرید کاسه روشویی چیست؟

توجه به کیفیت و قیمت کاسه روشویی توکار و ابعاد ان از مهم ترین موارد در خرید کاسه روشویی است.

قیمت کاسه روشویی چقدر است؟

در رابطه با قیمت سینک ها باید گفت که، همان طور که مدل ها در روشویی ها متنوع است، قیمت ها هم با توجه به مدل و کیفیت با هم فرق دارند.

کاسه روشویی باکیفیت و ارزان از کجا بخریم؟

برای خرید انواع کاسه روشویی در بهترین مدل و کیفیت و قیمت به نمایندگی فروش انواع کاسه روشویی مرمرچی مراجعه نمایید. می توانید محصولات را در وبسایت مرمرچی مشاهده نمایید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *