حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس ۱۴۰۰

نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس ۱۴۰۰

غرفه مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400


نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400

نمایشگاه میدکس 1400 تهران برای بسیاری از مشاغل این فرصت را به وجود آورد که به راحتی محصولات و خدمات خود را ارائه کنند. یکی از برترین و پر بازدید ترین غرفه ها در این نمایشگاه مرمرچی بود. همچنین با حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 این امکان فراهم شده است تا مرمرچی توانمندی ها و محصولات خود مانند کاسه روشویی سنگی را در معرض دید عموم قرار بدهد.

مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400
حضور مدیریت مجموعه مرمرچی در نمایشگاه میدکس

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که این نمایشگاه برای صاحب نظران و فعالان دکوراسیون داخلی فرصت بسیار خوبی را قرار داده است. مکان این نمایشگاه در محل نمایشگاه های دائمی و بین المللی تهران است. در روز 21 دی تا 24 دی سال 1400 زمان برگزاری نمایشگاه است. علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت های خارجی نیز می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و معماری میدکس شرکت مرمرچی تولید کننده مستقیم روشویی افتخار داشت که میزبان معمارین، طراحان، سازندگان محترم و همچنین بازدید کنندگان باشد.

حضور مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400
پرسنل مجموعه مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400

مجموعه ی مرمرچی از جمله برندهایی است که کل پروسه ی تولید را از استخراج معدن تا کارخانه انجام می دهد. معادن مختلف مرمر مانند مرمر صورتی، مرمر سفید، مرمر سبز و ترونیکس تا به حال توسط مجموعه مرمرچی استخراج شده اند. کار فناوری مرمر هم به صورت انحصاری فقط روی سنگ مرمر در مجموعه مرمرچی انجام می گیرد.

محصولات مختلفی در این مجموعه تولید می شود از جمله اسلپ های مختلف مرمر با رنگ های مختلف، چراغ های دکوراتیو، محصولات بهداشتی ساختمان مثل وان، روشویی، جا مایعی و محصولاتی که در سرویس بهداشتی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. مرمرچی تلاش می کند تا بتواند آنچه را که می شود از سنگ مرمر تولید کرد، تولید کند و با بهترین کیفیت به مردم عرضه کند تا مردم بتوانند از این محصولات زیبا و این سنگ طبیعی استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.

ویدئو حضور مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400

مزایای شرکت در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400

حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 باعث شده تا افراد زیادی از سراسر ایران برای دیدن محصولات با کیفیت این شرکت اقدام به حضور کنند. در نمایشگاه این امکان برای شما فراهم می شود که محصولات و توانمندی های خودتان را در سطح بین المللی و گسترده به مشتریان خود نشان دهید. همچنین می توانید نیازها و رقیب های خود را بشناسید. این نکته نیز وجود دارد که می توان برنامه ها، خدمات و محصولات رقیبا در این زمینه را بشناسید.

محصولات مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400
نمونه محصولات مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400

در نمایشگاه میدکس 1400 فرصت بسیار خوبی به وجود می آید که سرمایه گذاران را جذب کنید. فعالیت های خود را در حوزه کاری که دارید در اختیار تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد خام اولیه قرار دهید. خدمات صنعتی و به طور کامل با شرایط بازار، ارائه دهندگان و… آشنا شوید. از این طریق می توانید برنامه ریزی کنید و برای نمایشگاه های بعدی با آمادگی بهتر شرکت کنید. می توانید با دیگر شرکت ها آشنا شوید و دانش فنی خودتان را افزایش دهید.

نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس

حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 امکان مقایسه کیفیت و محصولات رقبا را برای شرکت مرمرچی فراهم کرده است تا عیب و ایراد کار های خود را پیدا کنند. در این نمایشگاه فرصت های شغلی جدیدی را به راحتی پیدا می کنید. همچنین می توانید جدیدترین ایده ها را برای این که کسب و کار خود را ارتقا دهید پیدا کرده تا شغل خود را ارتقا دهید. به راحتی می توانید با حضور در این نمایشگاه ها با مدیران ارشد شرکت های بزرگ و مطرح مذاکره کنید.

حضور مجموعه مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400
حضور بازدید کنندگان در غرفه مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400

حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 این امکان را فراهم کرده تا شما در کمترین زمان ممکن به شکل گسترده اطلاعاتی را در زمینه تولید چراغ های دکوراتیو سنگ مرمر، روشویی های سنگ مرمر و… بدست آورید.

هدف از دکوراسیون داخلی

حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 این امکان را برای افراد به وجود می آورد که متوجه شوند چه هدفی را برای دکوراسیون داخلی دارند. در کل بهتر است بدانید که دکوراسیون داخلی دانش فنی است که با دیدن طرح های جدید تقویت می شود.

با کمک آن می توانید مکان ها و قسمت های مختلف خانه را تغییر دهید. شما می توانید دکوراسیون داخلی محیط و مکان اداری خود را به درستی تغییر دهید. این کار باعث می شود شما فضای جدید و پویا را برای کارمندان خود فراهم کنید. همچنین راحتی بیشتری را برای کارمندان ایجاد می کند. با این کار می توانند راندمان کاری افراد را بالا ببرد.

منظور از طراحی دکوراسیون داخلی

شما با حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 به این نتیجه می رسید که از پرطرفدارترین زمینه بهینه سازی فضای خانه تغییر دکوراسیون داخلی است و برای این کار به طرح های جدید نیاز دارید. طراحی دکوراسیون این امکان را برای شما فراهم می کند که به طراحی قسمت های داخلی ساختمان ها و خانه ها دست نزنید. تنها عناصر و وسیله هایی که در آن محیط قرار دارند. را تغییر و یا تعویض کنید.

شما می توانید از چراغ های دکوراتیو، روشویی های سنگی و… را تعویض کنید و از سنگ های مرمر استفاده کنید. مرمرچی از بهترین تولید کنندگان روشویی سنگی مرمر است. این امکان را برای شما فراهم کرده است که متناسب با محیط خانه آن را انتخاب و استفاده کنید.

امکانات نمایشگاه دکوراسیون داخلی بین المللی میدکس 1400

حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 علاوه بر این که شما را با دیگر فروشنده ها آشنا می کند امکانات فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد. به این صورت که شما تنها از بخش هایی که مربوط به حوزه کاری شما است. دیدن نمی کنید. می توانید از بخش مختلف آن بهره مند شوید. شما حتی می توانید به سالن های کنسرت و همایش ها مراجعه کنید. فعالیت این سالن مجزا از فعالیت های نمایشگاه است.

نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس در سال 1400
نمونه محصولات مرمرچی در نمایشگاه میدکس 1400

بخش دیگری که می توانید به آن ها مراجعه کنید این است که به کافی شاپ ها و رستوران های مختلفی سر بزنید. این مکان ها برای شما این قابلیت ها را به وجود آورده اند که استراحتی را در حد 20 دقیقه و یا بیشتر داشته باشید. این نمایشگاه ها مکان بسیار زیادی دارد. بنابراین در زمان اولیه حضور شما دفترچه های راهنما را در اختیارتان قرار می دهند. بهترین و معروف ترین سالن های نمایشگاه سالن میلاد نمایشگاه، سالن های 35 تا 41 و سالن خلیج فارس است.

برای این که به این مکان ها سر بزنید باید از درب های جنوبی و اصلی وارد شوید. برای رفتن به این نوع از مکان ها باید از خودرو هایی که در کنار آن تعبیه شده است. استفاده داشته باشید. تقویم های نمایشگاهی که در اختیار شما قرار می دهند. به شما این امکان را می دهند که به طور دقیق زمان بازگشایی آن را بدانید. تا مشکلی برای رفت و آمد به آن جا نداشته باشید.

حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400 باعث شده تا جذابیت این نمایشگاه دو چندان شود و شما بازدید کننده عزیز با محصولات با کیفیت این شرکت آشنایی کامل پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در مورد حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس ۱۴۰۰، مزایای شرکت در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس 1400، هدف از دکوراسیون داخلی، منظور از طراحی دکوراسیون داخلی و امکانات نمایشگاه دکوراسیون داخلی بین المللی به طور مجزا اطلاعاتی را شرح دهیم.

سوالات متداول حضور مرمرچی در نمایشگاه دکوراسیون داخلی میدکس ۱۴۰۰

  1. تقویم نمایشگاهی چه اقدامی را برای شما فراهم می کند؟
    این تقویم های نمایشگاهی قابلیت فوق العاده ای دارند. زیرا به شما کمک می کند که زمان دقیق برگزاری و اتمام نمایشگاه را بدانید. قبل از این که مراجعه کنید می توانید برنامه ریزی کنید که به کدام قسمت ها در چه زمانی بروید.
  2. ساعت کاری نمایشگاه به چه صورت است؟
    به طور کلی نمایشگاه ها از ساعت 9:30 دقیقه فعالیت خودشان را آغاز می کنند. و در ساعت 17 کار و فعالیت خودشان را به اتمام می رسانند. توجه داشته باشید که بخش های مختلف می توانند ساعت کاری متفاوتی را داشته باشند.
  3. مزیت نمایشگاه برای افراد چیست؟
    فعالیت های خود را در حوزه کاری که دارید در اختیار تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد خام اولیه قرار دهید. خدمات صنعتی و به طور کامل با شرایط بازار، ارائه دهندگان و… آشنا شوید. می توانید با دیگر شرکت ها آشنا شوید. دانش فنی خودتان را افزایش دهید.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *