بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم

نمونه جدید ترین چراغ های دکوراتیو مرمرچی


چرا بهتر است از چراغ دکوراتیو استفاده کنیم؟

امروزه خانه های زیادی دیده می شود که با استفاده از نورپردازی های بسیار زیبا که با نام چراغ دکوراتیو دیواری پذیرایی شناخته می شوند زیبا شده اند. استفاده از چراغ های دکوراتیو در دکوراسیون خانه شما باعث زیبایی و جذابیت بسیار بالایی می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را راهنمایی کنیم تا بدانید بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم. هر قسمت از خانه شما که دارای یک نورپردازی جداگانه باشد قطعا زیبایی بیشتری هم دارد.

از چراغ های دکوراتیو برای نمایش بیشتر دکوراسیون خود استفاده کنید. به طور مثال شما یک قاب عکس دارید که نیاز به دیده شدن دارد. با استفاده از چراغ های دکوراتیو به راحتی می توانید آن را بولد کنید و اهمیت آن را نمایش دهید. نور می تواند تمام نگاه ها را به خود جلب کند زیرا فقط با وجود نور می توان دید. در اینجا این سوال پیش می آید که برای یک قاب عکس، بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم. برای پاسخ به این سوال بهتر است این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

مزیت های استفاده از چراغ دکوراتیو
نمونه چراغ دکوراتیو مرمرچی

در صورتی که شما هم علاقه مند شده اید که از چراغ های دکوراتیو در دکوراسیون خود استفاده کنید بهتر است بدانیم بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم. هر نوع چراغ برای یک مکان خاص طراحی شده است. به طور مثال نمی توان از یک چراغ بزرگ در مکان کوچک استفاده کرد. همچنین نمی توان از چراغ های کوچک در مکان های بزرگ هم استفاده کرد. استفاده از این چراغ ها باید طبق اصول باشد و نکاتی رعایت شود. از جمله نکاتی که در انتخاب چراغ دکوراتیو اهمیت دارد، رنگ نور آن است.

چراغ دکوراتیو مناسب برای پذیرایی و اتاق های بزرگ

برای اتاق های بزرگ و پذیرایی ها بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم. برای این کار بهتر است ابتدا رنگ ها را مورد بررسی قرار دهید. امروزه پر طرفدار ترین رنگ های چراغ دکوراتیو زرد و سفید یخی است. رنگ زرد می تواند توجه زیادی به خود جلب کند. اگر می خواهید بر روی دکوراسیون خود نورپردازی انجام دهید بهتر است از نمونه های چرخان استفاده کنید تا بتوانید نور را دقیقا روی شی مورد نظرتان تنظیم کنید. چراغ های دکوراتیو دنیایی از مدل، رنگ و طرح دارند. برای مشاهده انواع مدل های چراغ های دکوراتیو می توانید به فروشگاه مرمرچی مراجعه کنید.

چراغ دکوراتیو دیواری ایرانی
نمونه چراغ دکوراتیو مناسب پذیرایی

چراغ های دکوراتیو که به صورت ریسه ای هستند می توانند بهترین گزینه برای نور مخفی باشند. استفاده از نمونه های رنگی این مدل در پشت تلویزیون نیز می تواند زیبایی دوچندانی را به دکوراسیون پذیرایی شما بدهد. سعی کنید از ریسه هایی استفاده کنید که قابلیت تغییر رند دارند. این موضوع از این نظر اهمیت دارد که رنگ یکنواخت شما را دچار دلزدگی می کند ولی تغییر رنگ به صورت مداوم می تواند این مشکل را حل کند.

نورپردازی برای اتاق های کوچک و سرویس بهداشتی

می خواهیم به شما بگوییم بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم. برای این کار به ما توصیه می کنیم از فروشگاه های آنلاین مانند مرمرچی استفاده کنید و انواع مدل های چراغ دکوراتیو را ببینید و با هم مقایسه کنید. این کار باعث می شود دید بهتری نسبت به بازار داشته باشید و پایین ترین قیمت ها را بدون صرف وقت ببینید. یکی از بهترین مدل های چراغ دکوراتیو که برای استفاده در سرویس های بهداشتی توصیه می شود، چراغ دکوراتیو سنگ مرمر است. سنگ مرمر به دلیل متنوع بودن رنگ بندی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سرویس بهداشتی شما باشد.

چراغ دکوراتیو مناسب سرویس بهداشتی
نمونه چراغ دکوراتیو مناسب سرویس بهداشتی مرمرچی

در کنار استفاده از یک روشویی سنگی که نمای بسیار زیبایی به سرویس بهداشتی شما می دهد، استفاده از چراغ دکوراتیو سنگ مرمر نیز این زیبایی را دوچندان می کند. سنگ مرمر خاصیت آرام بخشی دارد و می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سرویس بهداشتی شما باشد. برای اتاق های کوچک استفاده از چراغ های دکوراتیو که به صورت ریسه ای می باشند بسیار توصیه می شود. تا اینجای مقاله شما می دانید بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم.

چراغ دکوراتیو آینه و اتاق پرو

شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم و بهترین چراغ برای اتاق پرو کدام است. احتمالا شما هم آینه هایی را دیده اید که دور تا دور آنها چراغ هایی وجود دارد که می توانید نور کامل را در اطراف خود ببینید. این ها بهترین نوع چراغ برای آینه هستند زیرا هیچ سایه ای اطراف شما تشکیل نمی شود. نور سر تا سر آینه را پوشش می دهد و می توانید به زیبا ترین حالت ممکن خود را در آینه ببینید.

مهم ترین شاخصه ای که در هنگام استفاده از آینه باید به آن توجه شود نور اطراف است. در صورتی که شما نتوانید خود را به خوبی در آینه ببینید استفاده از آن فایده ای هم نخواهد داشت. در اتاق های پرو به دلیل کم بودن جا بهتر است نور فقط از بالا باشد. اگر می خواهید یک اتاق پرو درجه یک داشته باشید، بهتر است نور هم از بالا و هم از روبروی آینه باشد تا فرد بتواند به خودبی خود را در آینه قدی و لباس جدید خود ببیند.

بهترین چراغ دکوراتیو را از کجا بخریم؟

پس از خواندن این مقاله دریافتیم که بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم. پس از این موضوع باید بدانیم بهترین چراغ دکوراتیو را از کجا بخریم. فروشگاه مرمرچی یکی از بزرگ ترین ها در این حرفه است. این فروشگاه افتخار داشتن بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه فرآوری سنگ مرمر را دارد. چراغ های دکوراتیو سنگ مرمر یکی از چندین محصول این شرکت است. برای دیدن تمامی محصولات این فروشگاه بهتر است خودتان به صفحه فروشگاه مرمرچی مراجعه کرده، قیمت ها و کیفیت را مقایسه کنید و اقدام به خرید محصولات کنید.

خرید ارزان ترین چراغ دکوراتیو مدرن
نمونه چراغ دکوراتیو ارزان مرمرچی

سخن پایانی

در پایان باید گفت که شما با استفاده از چراغ های دکوراتیو می توانید زیبایی کاملی را به دکوراسیون اتاق خود ببخشید. دکوراسیون های مدرن با استفاده از نورپردازی های زیبا می توانند همواره نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. برای این که بدانیم بهترین چراغ دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم باید نیاز سنجی کنیم و رنگ های دکوراسیون خود را با چراغ های مطابقت دهیم تا بیشترین زیبایی را برای خانه خود فراهم کنیم.

سوالات متداول

  1. چه رنگ هایی برای چراغ های دکوراتیو بیشترین طرفدار را دارد؟
    پر طرفدار ترین رنگ های چراغ دکوراتیو، سفید و زرد هستند که بیشترین زیبایی را به دکوراسیون شما می دهند.
  2. برای نورپردازی سقف باید از چه نوع چراغی استفاده کرد؟
    از ریسه های نواری می توانید استفاده کنید که عمر بسیار بالایی دارند و در استفاده های طولانی دچار مشکل نمی شوند. مزیت دیگر این نمونه از چراغ ها رنگ های متنوع آن است.
  3. چه مدل چراغ هایی مناسب استفاده در سرویس بهداشتی است؟
    بهترین مدلی که می توانید برای سرویس بهداشتی استفاده کنید چراغ دکوراتیو سنگ مرمر است. این مدل را در انواع رنگ می توانید از فروشگاه مرمرچی خریداری کنید.
4.2/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *