خرید کاسه روشویی سرامیکی

خرید کاسه روشویی سرامیکی

نمونه کاسه روشویی سرامیکی مرمرچی


کاسه روشویی سرامیکی

از آنجایی که در انسان ها در طول روز به صورت مکرر از سرویس بهداشتی و روشویی استفاده میکنیم، بهترین گزینه استفاده از روشویی های سنگ طبیعی خصوصا سنگ مرمر می باشد زیرا این سنگ حس طبیعت، آرامش و در حین حال لوکس بودن را به بهترین نحو به انسان منتقل می کند. در سرویس های بهداشتی کاسه روشویی ها ابزار ضروری و مهمی هستند. نمایی شیک و چشمگیر را برای سرویس بهداشتی به همراه دارد. ولی نکته ای که وجود دارد این است که از این کاسه روشویی ها در ساختمان های مختلفی استفاده می کنند. اعم از ساختمان اداری، رستوران، کلینیک و مسکونی است.

در سرویس های روشویی اولین چیزی که به چشم می آید کابینت و کاسه روشویی است. بهترین گزینه استفاده از روشویی های سنگ طبیعی خصوصا سنگ مرمر می باشد، با این حال اگر بدلایلی مانند عدم دسترسی به بازار های عرضه روشویی سنگ طبیعی یا محدودیت در هزینه ناچار به خرید روشویی سرامیکی هستید، باید بدانید خرید کاسه روشویی سرامیکی مدل های مختلفی وجود دارد.

نسبت به مدل های قدیمی آن ها را به صورت کابینتی می سازند و شما به این وسیله می توانید لوازمی که نیازی ندارید را در آن جایگذاری کنید. کاسه روشویی های سرامیکی اهری مدرن و شیک دارند. با این حال نصب و راه اندازی آن ها به آسانی صورت می گیرد

ویژگی های مهم روشویی سرامیکی

در خرید کاسه روشویی سرامیکی باید به این نکته توجه داشته باشید. ویژگی ها نقش بسزایی را دارند و شامل مواردی است که برای شما به طور کامل شرح می دهیم. در کل باید بدانید که جنس سرامیک مقاومت و استحکام بالایی در ساییدگی دارد. این موارد باعث می شود کاسه روشویی از نوع سرامیکی بالاترین طول عمر مفید را داشته باشد.

ویژگی مهم روشویی سرامیکی
نمونه روشویی سرامیکی مرمرچی

توجه داشته باشید که سرامیک از جمله مواد شیمیایی است که غیر سمی و خنثی است و مقاومت خوبی را در برابر آتش و حرارت دارد. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که این جنس از کاسه روشویی ها بالاترین مقاومت را در عبور جریان الکتریسیته دارند. قیمت کاسه روشویی های سرامیکی بسیار مناسب است و ظاهر آن ها بالا ترین تنوع را در میان دیگر محصولات دارد و این توانایی را دارد که دکوراسیون منزل شما را به طور کامل تغییر دهید.

مدل های متنوع کاسه روشویی

برای حمام ها و سرویس بهداشتی های مدرن بهترین کار این است که خرید کاسه روشویی سرامیکی را انجام دهید. این نوع از کاسه روشویی ها مجلل، پویا و چشم نواز هستند و در طراحی و ساخت آن ها سعی شده است خطوط نرم، زیبا و ظریف را به کار ببرند و در زمان شستن دستانتان لوکس ترین تجربه را داشته باشید.

قابلیت این را دارد که دکوراسیون سرویس بهداشتی شما را به طور کامل تغییر دهد. نکته ای که وجود دارد این است که به طور شگفت انگیزی کاسه روشویی های سرامیکی تنوع مدل دارند. به این صورت که طراحان در سراسر دنیا کاسه روشویی ها را طراحی و وارد بازار می کنند. نکته ای که وجود دارد این است کاسه روشویی های سرامیکی رنگ های مختلفی دارند که شامل مشکی، سفید، طلایی و دیگر رنگ ها است و این توانایی را دارد که در سرویس بهداشتی منزلتان تحولی عظیم را انجام دهید.

مهم ترین نکات در خرید روشویی سرامیکی

همانطور که پیشتر گفتیم بهتر است اگر به دنبال آرامش هستید از روشویی های سنگ طبیعی خصوصا سنگ مرمر در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید با این حال اگر بدلایلی ناچار به خرید روشویی سرامیکی هستید، در خرید کاسه روشویی سرامیکی باید به موارد و نکاتی توجه کنید که بسیار مهم و ضروری است و می تواند از بروز مشکلاتی جلوگیری کند.

این نکات شامل طرح، مدل، کیفیت و برند تولید کننده آن است. دقت داشته باشید که کاسه روشویی ها تفاوت هایی در اندازه، رنگ و شکل دارند. این نوع از روشویی ها ممکن است بیضی، مستطیل و گرد است. به دلیل این که بر روی دیوار نصب نمی شوند و روی کابینت ها نصب می شوند. در زمان خرید به نوع و متراژ روشویی های کابینتی توجه داشته باشید.

خرید روشویی سنگی
نمونه روشویی سنگی خریداری شده از مرمرچی

نکته ای که وجود دارد این است که برای کابینت روشویی که اندازه کوچکی دارد بهتر است از کاسه روشویی گرد سرامیکی استفاده کنید و استفاده از کاسه روشویی های مستطیلی برای کابینت های بزرگ بهترین کارایی را به همراه دارد. در زمان خرید باید فروشنده به شما بگوید که از مواد اسیدی برای شستشو استفاده نکنید. زیرا این مواد اسیدی قابلیت این را دارند که لعاب کاسه را از بین ببرند و به مرور باعث از بین رفتن آن شوند.

مناسب ترین برند کاسه روشویی

مرمرچی از بهترین و مناسب ترین برند هایی است که در حوزه کاسه روشویی و روشویی سنگ طبیعی مرمر کار و فعالیت دارند و باید بدانید که کاسه روشویی هایی که در این برند طراحی و ساخته می شود، کاملا طبیعی، بادوام و دارای زیبایی منحصر بفرد و القا کننده حس طبیعت و در عین حال لوکس بودن هستند. با این حال در زمینه روشویی های غیر طبیعی سرامیکی نیز برند هایی وجود دارند که کاسه های روشویی سرامیکی دو بار پخته می شوند و به همین نسبت دو بار لعاب می خورد.

برترین برند کاسه روشویی
نمونه روشویی سنگی مدرن مرمرچی

نوعی کاسه روشویی سرامیکی به رنگ طلایی در این برندها ساخته شده است که کاربرد و زیبایی های چشمگیری دارد و باید بدانید که این نوع از کاسه روشویی ها را بعد از این که پخته شد. روکش لمینت را بر روی آن می زنند تا در برابر خط و خش مقاوم باشد و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دارند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما مواردی که در خرید کاسه روشویی سرامیکی مهم و مورد نیاز است را به طور کامل شرح دهیم و به شما بگوییم که اگر به هر دلیلی تصمیم به خرید کاسه روشویی سرامیکی یه جای کاسه روشویی سنگ طبیعی گرفتید،نوعی از کاسه روشویی سرامیکی را خریداری کنید که روکش آن ها از جنس لمینت باشد که آن ها را در برابر خط و خش و حرارت مقاوم کند.

سوالات متداول خرید کاسه روشویی سرامیکی

  1. کاسه روشویی چه انواعی دارد؟
    کاسه روشویی ها انواع مختلفی از جمله روشویی های روسنگی، روشویی های زیر سنگی و روشویی های کابینتی است که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند.
  2. قیمت کاسه روشویی چقدر است؟
    کاسه روشویی هایی که انتخاب می کنید قیمت های مختلفی دارند که با توجه به جنس، رنگ، طرح، اندازه و برند سازنده آن مشخص می شود و همچنین بدانید که کاسه روشویی هایی که از جنس سرامیک است قیمت ارزان تری دارند و برای استعلام قیمت می توانید به سایت مرمری مراجعه کنید.
  3. روشویی سرامیکی چه ویژگی هایی دارد؟
    جنس سرامیک مقاومت و استحکام بالایی در ساییدگی دارد و این موارد باعث می شود کاسه روشویی از نوع سرامیکی بالاترین طول عمر مفید را داشته باشد. این جنس از کاسه روشویی ها بالاترین مقاومت را در عبور جریان الکتریسیته دارند. این توانایی را دارد که دکوراسیون منزل شما را به طور کامل تغییر دهید.
  4. آیا کاسه روشویی سرامیکی مانند کاسه روشویی سنگ طبیعی مرمر القاکننده حس طبیعت هستند؟
    خیر کاسه روشویی سرامیکی مانند کاسه های سنگ مرمر حس آرامش و طبیعت را منتقل نمیکنند.
5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *