راهنمای خرید سنگ روشویی

راهنمای خرید سنگ روشویی

نمونه سنگ روشویی لاکچری مرمرچی


بررسی انواع سنگ های روشویی

بسیاری از طراحان داخلی بر این باورند که در زیبایی خانه ها سرویس های بهداشتی تاثیر به سزایی دارند و شما باید با راهنمای خرید سنگ روشویی به طور کامل آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین آن را خریداری کنید. باید بدانید که کوتاهی در طراحی آن نباید داشته باشید ولی دقت داشته باشید سنگ روشویی بخشی است که بیشترین دید را دارد و به همین دلیل باید لوکس و زیبا باشد. تناسب روشویی سنگ مرمر را با دیگر لوازم رعایت کنید تا بتواند تاثیر مستقیمی بر افراد داشته باشد.

طرح های مختلف روشویی سنگی
نمونه روشویی سنگی مرمرچی

قیمت خرید سنگ روشویی چقدر است؟

در راهنمای خرید سنگ روشویی و مرکز خرید روشویی سنگی موردی که برای بسیاری از افراد بسیار مهم است، قیمت سنگ روشویی است. در این زمان باید توجه داشته باشید که جنس سنگ بر قیمت تاثیر می گذارد و به این صورت که سنگ روشویی که از نوع مرمر است به نسبت سنگ های معمولی از قیمت بالاتری برخورداری است و در کل باید بدانید که قیمت های متفاوتی وجود دارد و به برند و نوع آن بستگی دارد و دیگر عوامل شامل شرکت تولید کننده، اندازه، کیفیت و… است.

قیمت خرید روشویی سنگی
قیمت روشویی سنگی چقدره؟

مرکز فروش سنگ روشویی

در راهنمای خرید سنگ روشویی نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که از کدام مرکز و یا سایتی آن را خریداری کنید، شما باید بدانید که مراکز زیادی در سراسر ایران وجود دارد که یکی از بهترین های آن سایت مرمرچی است و این سایت امکانات فوق العاده را برای افراد با سلیقه های مختلف فراهم کرده است و شما می تواند از بین تنوع بالایی که وجود دارد، یکی را متناسب با دکوراسیون انتخاب و خریداری کنید.

جنس انواع سنگ های روشویی

در راهنمای خرید سنگ روشویی مورد دیگر جنس سنگ است که مورد بسیار مهم و ضروری است و باید بدانید که در بسیاری از مدل ها از جنس سنگی استفاده می کنند، آن هم به این دلیل است که سرامیک ها مقاومت بالایی دارند و به خوبی زیبایی را نشان می دهند و همچنین تمیز کردن و نظافت آن به آسانی انجام می شود و با مواد شوینده آن را می توان نظافت کرد.

قیمت روشویی سنگی مرمر
نمونه روشویی سنگی لوکس مرمرچی

جنس دیگری که برای روشویی ها استفاده می شود استیل و اکریلیک است و نکته ای که وجود دارد این است که زیبایی جنس اکریلیک بسیار بالا است با این تفاوت که دوام و ماندگاری سرامیک را ندارد؛ جنس استیل به خوبی زیبایی را منتقل می کند ولی تمیز کردن آن سخت است و باید از مواد شوینده مخصوصی استفاده کنند.

روشویی استیل به دلیل وزن بالایی که دارد مورد استفاده و پسند قرار نمی گیرد. سنگ روشویی می تواند طرح های مختلفی اعم از دایره ای، مستطیلی، بیضی و مربعی داشته باشد که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود را دارند.

در راهنمای خرید سنگ روشویی باید به جنس سنگ ها نیز دقت داشته باشید زیرا بیشتر از نوع چینی هستند و رنگی که برای آن بیشترین استفاده را دارد، سفید است ولی سنگ های روشویی دیگری را می توانید بامختلف ترین جنس ها اعم از سرامیک، شیشه، چوب، سنگ و آلومینیوم خریداری کنید. باید دقت داشته باشید رنگ براقی را انتخاب و بدون لکه باشد و همچنین روی آن فرورفتگی و برآمدگی وجود نداشته باشد.

  1. جنس سرامیک برای سنگ روشویی
  2. سنگ گرانیت برای سنگ روشویی
  3. کوارتزی بودن سنگ روشویی
  4. مرمر جنس سنگ روشویی
  5. سنگ های روشویی مصنوعی
  6. جنس چوبی سنگ های روشویی
انواع مدل های روشویی سنگی
نمونه سنگ روشویی مرمرچی

خرید سنگ روشویی کابینتی

در راهنمای خرید سنگ روشویی باید بدانید که روشویی هایی که از نوع کابینتی هستند، طراحی جدیدی دارند و مناسب سرویس بهداشتی هایی است که متراژ بزرگتری دارند و می خواهند که زیبایی فوق العاده تری داشته باشد و باید که کاربرد این نوع روشویی ها بیشتر است و از بخش زیرین آن می توان برای نگهداری وسایل استفاده کرد و باید بدانید که در مدل های پایه دار و دیواری آن را طراحی و تولید می کنند و نوع دیواری مناسب کسانی است که فضای کمی دارند ولی کابینتی های پایه دار زیبایی بیشتری دارند و وزن بیشتری را می توانند تحمل کنند.

انواع طراحی برای روشویی سنگی

در راهنمای خرید سنگ روشویی باید بدانید که روشویی سنگی ها را با توجه به سلیقه و نوع و کاربردی که دارند، در انواع مختلفی طراحی و تولید می کنند که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

  • روشویی های یکپارچه
  • چند تکه بودن روشویی ها
  • کنج دیوار بودن سنگ روشویی ها
  • سنگ های روشویی وال هنگ یا دیواری
  • رومیزی بودن سنگ روشویی

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما مواردی که مناسب و ضروری راهنمای خرید سنگ روشویی را به طور کامل شرح دهیم و بگوییم که از جنس سنگ هایی برای این مورد بهتر است که استفاده کنید و همچنین باید بدانید که برای ساخت این سنگ روشویی ها از چه طرح ها و شکل هایی باید استفاده کنید و شما می توانید از فروشگاه مرمرچی هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری انتخاب و خرید خود را از بین تنوع بالایی که در آن وجود دارد انجام دهید.

سوالات متداول راهنمای خرید سنگ روشویی

  1. سنگ های رومیزی روشویی چه ویژگی هایی دارد؟
    باید بدانید که طراحی خاصی را برای این نوع از سنگ روشویی ها استفاده می کنند و زیبایی و جلوه فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. این امکان وجود دارد که آن را هم روی کابینت و هم توی کابینت نصب کنید و مناسب خانه های مدرن است.
  2. ویژگی سنگ های روشویی مرمر چیست؟
    این نوع از روشویی ها که از جنس مرمر است زیبایی و لوکس بودن به به نمای داخلی شما می دهد. انواع آن شامل براق، مات، مشکی و سفید در بازار وجود دارد و باید بدانید که مقاومت و دوام بالایی دارد. ممکن است سنگ روشویی مرمر در برابر شوینده ها خوردگی هایی را داشته باشد.
  3. چه سنگ هایی را برای روشویی استفاده می کنند؟
    باید بدانید که برای طراحی و ساخت روشویی سنگی ها از جنس سنگ های مختلفی اعم از جنس سرامیک، سنگ گرانیک، کوارتزی، مرمر جنس، سنگ های مصنوعی و جنس چوبی استفاده می کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *