چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه

چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه

نمونه چراغ دکوراتیو دو طرفه مرمرچی


نمونه چراغ دکوراتیو مرمرچی

چراغ دکوراتیو دو طرفه

همان طور که می دانید چراغ دکوراتیو انواع و اقسام مختلفی دارد. یکی از آن ها چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه است. این چراغ ها اهمیت بالایی در زیبایی محیط های داخلی و منازل دارد و با استفاده از آن ها می توانید در دکوراسیون تغییراتی را بدهید. نکته ای که وجود دارد این است که از مهم ترین المان ها در زیبا سازی و نورپردازی است.  باید به این نکته اشاره کنیم که در این نوع از چراغ ها لامپ های ال ای دی با تنوع رنگی بالا استفاده می شود. هم نور را تامین می کنند و هم این که زیبایی مکان مورد نظر را چند برابر می کند.

مشخصات چراغ دکوراتیو دو طرفه دیواری

در معرفی چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه باید به مشخصات آن ها نیز توجه داشته باشید. به دلیل این که چراغ دکوراتیو که از نوع دیواری دوطرفه است. مشخصات و قابلیت های مختلفی دارد. به این صورت که زاویه نور این نوع از چراغ ها قابل تنظیم شدن است. همان طور که از اسم آن ها مشخص است نورپردازی آن ها به صورت دو طرفه است. این کار علاوه بر زیبایی محیط، باعث می شود که نور دهی به مکان شما بیشتر شود. نکته ای که وجود دارد این است که رنگ نور این چراغ ها از نوع آفتابی است.

مشخصات چراغ دکوراتیو دو طرفه
نمونه چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه در دو رنگ

رنگ آفتابی باید بدانید که جزء نورهای پر طرفدار و گرم است. توان این چراغ دکوراتیو دو طرفه 10 وات است. شکل ظاهری آن ها به صورت مربع یا مستطیل است. نصب کردن چراغ های دو طرفه به صورت دیوار کوب می باشد. جنس حباب های آن از مرغوب ترین شیشه ها است. دارای 2 سرپیچ و از جنس سرامیک های با کیفیت است. بدنه آن ها از آهن ضد زنگ است. همچنین به رنگ های مشکی و سفید طراحی و تولید می شوند.

راهنمای خرید چراغ دکوراتیو دو طرفه

نکته ای که در معرفی چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه وجود دارد این است. در خرید این نوع از چراغ ها باید به مواردی توجه کنیم. در هنگام خرید باید به میزان نوردهی آن، جنس بدنه، سرپیچ ها، نوع لامپ مورد استفاده در چراغ های دکوراتیو و قابلیت های دیگری که دارد توجه داشته باشید. همچنین باید بدانید که این بدنه این چراغ ها باید از آهن ضد زنگ باشد.

به دلیل این که قرار است در محیط های بیرون از منزل و هم در دکوراسیون داخلی استفاده شود. پس باید مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال را برای ساخت آن استفاده کرده باشند.اگر به دنبال چراغ دکوراتیو دو طرفه دیواری با کیفیت هستید. همچنین می خواهید که مناسب ترین قیمت را داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم که از سایت مرمرچی خرید خود را انجام دهید.

مهم ترین ویژگی های چراغ های دیواری دوطرفه دکوراتیو

چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه همانند دیگر چراغ های دکوراتیو دارای ویژگی های مختلفی است که در زمان انتخاب باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

  1. نوردهی این نوع از چراغ به به صورت دوطرفه است.
  2. به خاطر وجود دو لامپ حداکثر نورپردازی برای محیط وجود دارد.
  3. اشکال موازی، منظم و خطوط هندسی زیبایی را بر روی دیوار ها ایجاد می کند.
  4. از این نوع چراغ های دکوراتیو برای نورپردازی های تزئینی می توانید استفاده کنید.
  5. قابلیت کمک به طراحان دکوراسیون برای به وجود آوردن محیط و دکور اسپرت داخلی و خارجی
ویژگی های مهم چراغ دکوراتیو دو طرفه
نمونه چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه فروشگاه مرمرچی

نوع لامپ استفاده شده در چراغ دیواری

در معرفی چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه باید به نوع لامپی که در آن استفاده می شود نیز توجه داشته باشید. سرپیچ باید با نوع لامپ تطابق داشته باشد. بیشترین سرپیچی که استفاده می شود از نوع e27 است. بنابراین باید لامپ نیز با پایه های e27 باشد. کیفیت لامپ تاثیر به سزایی در نوع و مقدار نوردهی چراغ دکوراتیو دو طرفه دارد. برای این که مقدار نوردهی چراغ ها مطلوب باشد به شما پیشنهاد می کنیم که از لامپ های ال ای دی استفاده کنید. زیرا این لامپ ها ویژگی ها دارند که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

  • گارانتی 24 ماهه دارد.
  • برچسب انرژیA+ دارد.
  • طول عمر 25000 ساعتی دارد.
  • مواد خطرناک سرب و جیوه را ندارند.
  • اشعه مادون قرمز و فرابنفش را ندارد.
  • صرفه جویی انرژی این نوع از لامپ ها در حدود 85 درصد است.
  • در برابر ضربه های احتمالی مقاومت بالایی دارد.
  • دمای مناسبی که برای کاربرد این لامپ ها نیاز است از حدود 20- تا 40+ است.

مزایای استفاده از چراغ دکوراتیو دیواری

در معرفی چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه باید به مزیت هایی که در زمان استفاده از آن ها وجود دارد توجه داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا این مزیت ها را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

  1. قابل استفاده در محیط های خارجی و داخلی ساختمان ها
  2. جذابیت های دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را افزایش می دهید.
  3. بدنه این چراغ ها ضد خش و ضد زنگ است.
  4. رنگ بدنه چراغ های دیواری دکوراتیو ثابت است.
  5. در بین چراغ های کمترین وزن ممکن را دارد.
  6. فضای کمی را در محیط ها و مکان ها اشغال می کند.
  7. در برابر فشار های مختلفی مقاومت بالایی دارد.
  8. در برابر نفوذ رطوبت و تابش خورشید مقاوم است.
  9. آسان ترین روش نصب را دارد.
  10. حشرات به داخل چراغ ها نفوذ نمی کند.
ویژگی های چراغ دکوراتیو دو طرفه
نمونه چراغ دکوراتیو دو طرفه با کیفیت

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل در مورد چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه توضیحاتی را به شما بدهیم. همچنین استفاده از این نوع چراغ ها مزیتی دارد که آن را به نسبت دیگر چراغ ها با کیفیت تر کرده است. چراغ های دو طرفه در بخش های داخلی و خارجی ساختمان قابلیت نصب آسانی دارد.

سوالات متداول چراغ دکوراتیو دیواری دو طرفه

  1. قیمت چراغ های دو طرفه چقدر است؟
    چراغ های دو طرفه به نسبت دیگر چراغ های دکوراتیو از قیمت های مقرون به صرفه و پایینی برخوردار است. همین امر باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشد.
  2. لامپ های ال ای دی چه مزیتی دارند؟
    هزینه برق را کاهش می دهد. طول عمر بالایی دارد. ارزان ترین قیمت را دارا می باشد. بالا ترین ایمنی را در بین لامپ ها دارد. نور آن ها واضح و مشخص است.
  3. زاویه نور این چراغ ها به چه صورت است؟
    در چراغ های دو طرفه باید بدانید که زاویه نور این نوع از چراغ ها قابل تنظیم شدن است. شما به هر طرفی و سمتی که می خواهید می توانید آن را قرار دهید.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *