چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی

چراغ دکوراتیو پذیرایی

نمونه چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی


چراغ دکوراتیو دیواری

امروز یک پیشنهاد طلایی برای شما داریم که بتوانید به کمک آن روشنایی خانه هایتان چندین برابر کنید. چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی از مهمترین تجهیزات است که در نورپردازی فضای خانه از آن استفاده می شود. چراغ دکوراتیو در فضای سالن پذیرایی افزون بر روشن کردن فضا در طراحی دکوراسیون نیز نقش دارد.

خرید چراغ دکوراتیو از تولیدی
نمونه چراغ دکوراتیو مدرن مرمرچی

چراغ های دیواری در سبک ها مختلف طراحی می شوند و بسته به سبک طراحی منزل می توانید نمونه مناسب را انتخاب کنید. از سبک مدرن و کلاسیک گرفته تا طرح های روستیک و کهنه کار که ساخته در بازار به فروش می رسند. شما حتی می توانید سیستم اجرایی لامپ ها را نیز خودتان مشخص کنید. برخی از آنها با باطری و برخی دیگر به سیستم برق متصل می شوند.

چراغ دیواری دکوراتیو مدرن

چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی با سبک مدرن طراحی ظریف و ساده ای دارند. این نمونه ها برخلاف نمونه ها کلاسیک از کریستال و مواردی این چنین ندارند. شما می توانید از این مدل چراغ ها در فضای اتاق خواب نیز استفاده کنید و زیر نور آنها مطالعه کنید. جنس بدنه این مدل چراغ ها از برنز، برنج و… ساخته می شوند. که بسیار مقاوم اند.

چراغ دکوراتیو مدرن
نمونه چراغ دکوراتیو دیواری مدرن

چراغ های مدرن باید در عین سادگی که دارند؛ در عین حال جلب توجه نیز بکنند. این مدل چراغ ها امروزه با پخش نور و مجهز به تکنولوژی پیشرفته ساخته می شوند. نور در این چراغ ها با شکل نور مارپیچ نیز دیده می شوند. این سبک چراغ ها برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به طرح های آینده هستند؛ مناسب می باشد.

انتخاب بهترین چراغ دکوراتیو برای سالن پذیرایی

زمان انتخاب چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی این نکته را در نظر داشته باشید که نمونه ای که انتخاب می کنید؛ باید طراحی خلاقانه ای داشته باشد و همه نگاه ها را به سمت خود جلب کند. برای این دکوراسیون امروزی طرح ها مختلفی وجود دارند که به سراغ آن ها می توانید بروید.

شما میتوانید این نوع چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی با انواعی از لامپ های تزئینی زیباتر کنید. چراغی که انتخاب می کنید باید طراحی دکوراسیون سایر بخش های پذیرایی همخوانی داشته باشد. اگر به سراغ طراحی کلاسیک رفتید نمونه های چوبی و برنجی و برای طراحی با سبک مدرن نمونه های استیل گزینه مناسبی هستند.

نمونه محصولات چراغ دکوراتیو مرمرچی

در پایین انواع مدل های چراغ دکوراتیو سنگ مرمر را مشاهده می کنید که تماما توسط شرکت مرمرچی تولید و فرآوری شده است. این محصولات را از همین صفحه می توانید به سبد خرید خود اضافه کنید و در ادامه نسبت به پرداخت نهایی اقدام کنید تا در کمترین زمان به محل مورد نظر شما ارسال شود.

دقت داشته باشید که فروشگاه مرمرچی به دلیل این که تولید کنند مستقیم محصولاتی از این دست می باشد می توانید اطمینان حاصل کنید که محصولاتی که خریداری می کنید کاملا با کیفیت بوده و پایین ترین قیمت ممکن را در بین دیگر فروشندگان دارد.

راهنمای خرید چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی

خرید چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی برای هر خانه ای ضروری است. چون این چراغ ها افزون بر زیبایی که دارند کاربردها گسترده ای در منزل نیز دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید به نکات زیر توجه کنید تا در نهایت بتوانید بهترین نمونه مناسبتان را خریداری کنید.

خرید چراغ دکوراتیو مناسب پذیرایی
نمونه چراغ دکوراتیو مناسب پذیرایی

از چراغ های دکوراتیو دیواری می توان در جای جای خانه مثل اتاق خواب، سالن پذیرایی، بالکن، حیاط، راهرو و… استفاده کرد. البته باید دقت داشته باشید که برای هر محیطی بسته به کاربری که دارند نمونه مناسب را انتخاب کنید. مثلا اگر به نور چندانی نیاز ندارید می توانید نمونه های مدرنی را انتخاب کنید که لامپ ها کوچکی می خوراند.

مثلا برای فضای سالن و حیاط از نمونه هایی استفاده کنید تعداد لامپ های بیشتری می خورند تا نور بیشتری را در این محیط فراهم کنید. نکته دیگری که در زمان خرید چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی باد رعایت کنید این است که به سراغ فروشگاهی بروید که از کیفیت و اصالت محصولات آن اطمینان داشته باشید.

شیوه پخش نور در چراغ های دیواری

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی باید به آن توجه کنید؛ شیوه پخش نور در این چراغ ها است. اغلب چراغ ها نور را در سه راستای بالا، پایین و یا طرفین به شکل دایره وار پخش می کنند.

نمونه هایی که نور را به سمت بالا پخش می کنند برای فضای های رومانتیک که به روشنایی کمتر نیاز دارند؛ مناسب اند. مثلا از این نمونه ها در فضای راهرو و اتاق خواب غالبا استفاده می شود. در این شیوه نورپردازی بخش عمده نور به یک سو تابیده می شود و به سایر پخش ها سطح کمتری از نور می رسد.

نحوه پخش نور در چراغ های دیواری
طریقه پخش نور در چراغ های دیواری

در این مدل نور به سمت پایین تابیده می شوند. در این حالت بخش بسیاری از کمی از نور پخش می شود. به همین خاطر تنها در فضاهایی از آن ها استفاده می شود که بخواهد نور را روی یک نقطه متمرکز کنند. برای مثال نور یک وسیله مثل گلدون یا تابلو متمرکز می شود.

البته مدل هایی که نور را به شکل دایره وار پخش می کند، مناسب پذیرایی هستند. این مدل چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی نور را به شکل گسترده ای در تمام فضا پخش می کنند. البته محل درست نصب این چراغ ها در میزان نوردهی آنها اثر گذار است.

سخن پایانی

چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی از جمله وسایلی هستند که به خاطر کاربرد گسترده ای که دارند؛ در هر خانه ای مورد استفاده قرار می  گیرند. این وسایل افزون بر زیبایی نور بیشتری را نیز فراهم می کنند. برای خرید این محصولات به فروشگاه اینترنتی مرمرچی مراجعه کنید و از مجموعه ده ها هزار مدلی این فروشگاه نمونه مناسبتان را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  1. جنس بدنه چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی از چیست؟
    جنس بدنه این چراغ ها از پلاستیک، فلزی، چوبی و… ساخته شده اند. چراغ ها پلاستیکی و چوبی به نسبت سایر نمونه ها وزن کمتری دارند.
  2. مقاوم ترین مدل چراغ های دکوراتیو کدام است؟
    مدل های فلزی چراغ های دکوراتیو از مقاومت بالایی برخوردار است و به طبع دوام و عمری بالاتری که دارند، قیمت آن ها به همان نسبت بالاتر است.
  3. چه فاکتورهایی بر قیمت چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی اثر گذار است؟
    مدل های طراحی چراغ، جنس بدنه، مدل لامپ، باطری یا برق کار بودن و… از جمله فاکتورهایی هستند که به قیمت چراغ اثر می گذارند، چراغ دیواری دکوراتیو پذیرایی در انواع طرح ها تولید و در بازار به فروش می رسند که جنس بدنه و شیوه پخش نور و… در آنها متفاوت است.
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *