خرید و قیمت روشویی سنگی کوچک


خرید و قیمت روشویی سنگی کوچک

انواع جدیدی از روشویی سنگی در فروشگاه و نمایندگی مرمرچی وجود دارد که از بهترین متریال و برند هستند. برای اطلاع از چگونگی خرید و قیمت روشویی سنگی کوچک وارد وبسایت شده و محصولات را با قیمت شفاف مشاهده نمایید. در ادامه راهنمایی های لازم در جهت خرید روشویی سنگی برای شما عزیزان ارائه می شود.

قیمت روشویی سنگی کوچک

روشویی های سنگی از دیگر مدل روشویی ها گران تر هستند. ان هم به دلیل استفاده از متریال سنگ است که قیمت بیشتری دارد و ارزشمندتر است. اما با توجه به تنوع زیاد در محصولات روشویی سنگی می توان نوع مناسب را برای خود انتخاب و خریداری نمایید. با توجه به نوع سنگ و مدل، قیمت ها متفاوت است.

قیمت روشویی سنگی کوچک بر اساس متریال آن تعیین می شود. مهم ترین عامل در قیمت جنس روشویی سنگی و کیفیت ان است. از دیگر مواردی که در قیمت روشویی سنگی تاثیر می گذارد، ظرافت و نوع و کیفیت ساخت روشویی است. روشویی های با ظرافت بیشتر، کار بیشتر هم برده است و زمان بیشتری صرف ساخت آن گردیده، پس قطعا قیمت بیشتری هم دارد.

با توجه به اینکه روشویی سنگی واقعا زیبا و ارزشمند است، هزینه ای که برای خرید سنگی کوچک صرف می نمایید، می ارزد. علاوه بر زیبایی، این روشویی ها استحکام و مقاومت خوبی هم دارند.

روشویی های سنگی بسیار مورد توجه طراحان داخلی و معماران است. افراد بسیار زیادی هم این مدل و طرح را برای خانه های خود می پسندند و با استقبال زیادی مواجه شده است. برای مشاهده محصولات روشویی سنگی از صفحه محصولات وبسایت دیدن نمایید.

خرید روشویی سنگی

در خرید روشویی سنگی کوچک باید به موارد مهمی توجه کرد. روشویی ها از نظر طرح و رنگ و ابعاد با هم فرق دارند . شما باید با توجه به شرایط و نیاز خود خریداری نمایید. برای خرید انلاین روشویی سنگی و یا خرید حضوری، موارد و نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • قبل از خرید روشویی سنگی باید ابعاد سرویس بهداشتی و حمام خانه خود را در نظر داشته باشید.
  • اندازه و ابعاد روشویی را بر اساس فضای سرویس بهداشتی انتخاب نمایید.
  • کیفیت روشویی سنگی بیشتر مد نظر باشد.
  • روشویی سنگی کوچک را بر اساس سبک و دکوراسیون خانه خریداری نمایید.
  • از نمایندگی فروش روشویی سنگی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.
خرید روشویی سنگی
روشویی سنگی

چرا روشویی سنگی کوچک بخریم

چرا در خرید روشویی ها، روشویی سنگی توصیه می شود؟ چرا مورد توجه و استقبال بیشتر خریداران است؟ جواب این سوالات را باید در مزیت های خرید روشویی سنگی داد. پس دز ادامه از مزایای استفاده و خرید روشویی سنگی می گوییم.

میدانیم که زیبایی سرویس بهداشتی و حمام در دیزاین خانه بسیار تاثیر دارد. از انجایی که روشویی سنگی زیبا و ظزف و خاص است، برای شیک شدن و زیباتر شدن سرویس ها بسیار انتخاب خوبی است.

از طرف دیگر درست است که قیمت روشویی سنگی کوچک از دیگر روشویی ها بیشتر است، اما از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار است و ارزش خرید دارد. زول عمر این روشویی ها بالا است و در زمان کم، فرسودگی و خرابی ندارند.

نظافت و شستشوی روشویی ها از مواردی است که ذهن افراد را درگیر خود می کند؛ اما باید گفت که روشویی سنگی خیلی راحت تمیز می شود و براق می گردد. روس ان ها اثری از رنگ پریدگی و لکه ایجاد نخواهد شد.

جدیدترین مدل روشویی سنگی
مدل روشویی سنگی جدید

جدیدترین مدل روشویی سنگی

انواع مدل و طرح از روشویی ستگی در بازار وجود دارند. در اندازه های مختلف که شامل روشویی سنگی کوچک و بزرگ می شوند. روشویی های کوچکتر بالطبع برای خانه ها با سرویس بهداشتی کوچک مناسب هستند و روشویی های بزرگ هم برای فضای بیشتر خریداری می شوند.

در محصولات روشویی سنگی مرمرچی، تنوع بسیار بالا است و جدیدترین مدل ها با مشخصات و قیمت در وبسایت قرار داده شده اند تا انتخاب و خریدی راحت داشته باشید. مرمرچی روز به روز، بر تعداد محصولات جدید و به روز خود می افزاید و همواره زیبایی و کیفیت را در کنار هم مد نظر دارد.

روشویی سنگ مرمر

سنگ مرمر در اثر تغییرات و واکنش ها در سنگ اهک ایجاد می شود. خط هایی که در سنگ معدن هم وجود دارد به دلیل تغییراتی است که در سنگ اهک ایجاد شده است. مواد معدنی موجود در سنگ اهک است. سنگ مرمر ستگی مقاوم و شکل پذیر است. به همین دلیل در ساخت انواع روشویی ها کاربرد دارد.

زیبایی روشویی های سنگی مرمر، چشم گیر است و هر خانه های را لوکس و زیبا می کند. علاوه بر زیبایی از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است.

انواع روشویی سنگی

مدل های مختلفی از روشویی سنگی در بازار وجود دارند. قیمت روشویی سنگی کوچک هم بر اساس مدل ان تعیین می شود. پس خوب است به انواع مدل ها از این نوع روشویی ها اشاره داشته باشیم.

  • مدل روشویی سنگی پایه دار
  • مدل روشویی سنگی دیواری
  • مدل روشویی سنگی صفحه ای
  • مدل روشویی سنگی رومیزی
  • مدل روشویی سنگی سه گوش

روشویی سنگی جدید و مدرن

با توجه به استقبال گسترده ای که از روشویی های سنگی شده است و خرید روشویی سنگی کوچک و بزرگ بسیار رواج پیدا مرده است، فروشگاه مرمرچی از جدیدترین و مدرن ترین روشویی های سنگی را فراهم اورده است و به فروش می رساند.

خرید مدل های جدید روشویی
خرید اینترنتی روشویی سنگی مرمر

در نهایت

برای خرید روشویی سنگی کوچک و اطلاع از قیمت روشویی سنگی از طریق وبسایت نمایندگی فروش روشویی سنگی مرمرچی اقدام نمایید. با خرید روشویی سنگی دیگر تا سال ها نگران تعمیر و تعویض ان نخواهید بود.

سوالات متداول خرید و قیمت روشویی سنگی کوچک

قیمت روشویی سنگی بر اساس چه ایتم هایی تعیین می شود؟

قیمت روشویی سنگی کوچک بر اساس نوع و متریال و ظرافت کار تعیین می شود.

روشویی سنگ مرمر بهتر است یا گرانیت؟

روشویی های سنگ مرمر به دلیل راحتی در حمل و نقل و جا به جایی طرفدار بیشتری دارند. اما استحکام نوع گرانیت بیشتر است.

از ویژگی روشویی سنگی مدرن چیست؟

از خصوصیات روشویی سنگی مدرن این است که در برابر حرارت، آب و ضربه بسیار مقاومت خوبی دارد. بیشتر هم از سنگ های مرمر، کوارتز و تراورتن ساخته می شوند.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *