قیمت روشویی کابینت دار

قیمت روشویی کابینت دار

نمونه روشویی کابینت دار تولید شده توسط مرمرچی


قیمت روشویی کابینت دار چقدره؟

این روزها با مدرن شدن سبک زندگی، وسایل خانه هم نیاز به مدرن شدن دارند تا هماهنگی در دکوراسیون و دیزاین خانه برقرار باشد. از مهم ترین قسمت های خانه برای زیبایی و دکوراسیون، سرویس بهداشتی است. مهم ترین جزء از سرویس بهداشتی هم روشویی ها هستند. از روشویی های مدرن و یا روشویی سنگی، روشویی کابینت دار است که طرفدار زیادی هم دارد. در این مقاله درباره قیمت روشویی کابینت دار می خوانیم.

قیمت روشویی کابینت دار به مدل و نوع کار و جنس و کیفیت بستگی دارند. اما در حالت کلی قیمتی از 1 میلیون و پانصد به بالا هستند.

روشویی کابینتی بخریم؟

روشویی های کابینتی از جدیدترین و مدرن ترین روشویی های بازار هستند. در زندگی های امروزی کاربرد زیادی دارند. می توان انواع وسایل را درون کابینت این روشویی ها قرار داد. هم در فضاهای بزرگ و هم در فضای کوچک قابل استفاده هستند. با قرار دادن وسایل درون روشویی های کابینتی، بهداشت بیشتری رعایت می شود و وسایل از الودگی ها به دور هستند. پس بهتر است برای خرید روشویی کابینت دار اقدام کنید.

روشویی کابینتی ارزان
نمونه روشویی کابینتی مرمرچی

مزیت خرید روشویی کابینتی

روشویی های قدیمی چینی هنوز کاربرد دارند و استفاده می شوند اما از معایب ان ها نبود جایی برای قرار دادن وسایل است. چرا به جای پایه روشویی های قدیمی، کمدی برای قرار دادن وسایل نباشد؟ همین فکر بود که روشویی کابینت دار طراحی شد و وارد بازار گشت. با وجود طرح های مختلف و قیمت روشویی کابینت دار متنوع، خرید ان برای همه افراد میسر می باشد. به مزیت های این روشویی ها اشاره می کنیم.

  1. با قراردادن وسایل در کابینت روشویی، نظم برقرار می شود.
  2. زیبا است و طراح های منحصر به فردی دارد.
  3. با قرار دادن وسایل درون کابینت روشویی، نظافت و بهداشت خوب رعایت می شود.
  4. دارای مدل و ابعاد مختلف است که می توان با توجه به شرایط سرویس بهداشتی و حمام خانه خود انتخاب داشته باشید.

خرید روشویی کابینت دار

برای خرید روشویی کابینتی باید از ویژگی های این روشویی ها اطلاع داشته باشد تا بهترین خرید صورت گیرد. با شناخت بیشتر از روشویی کابینتی بهتر مدل و طرح را هم انتخاب خواهید کرد. از نکات مهم در خرید روشویی کابینتی را در گزینه های زیر بیان می شود.

قیمت روشویی کابینت دار
نمونه روشویی کابینت دار مدرن
  • در خرید روشویی کابینتی به کیفیت و جنس دقت نمایید. روشویی کابینتی از جنس پی وی سی از دیگر روشویی ها باکیفیت تر هستند.
  • قیمت روشویی کابینت دار را قبل از خرید از فروشگاه های دیگر جویا باشید تا گران نخرید که بهترین کار هم خرید از نمایندگی های فروش روشویی است.
  • ابعاد سرویس بهداشتی را در خرید روشویی در نظر داشته باشید.
  • می توانید از دو مدل روشویی کابینتی ایستاده یا دیواری خریداری نمایید. اگر محدودیت فضا ندارید نوع ایستاده مناسب است.
  • انتخاب کاسه روشویی کابینتی بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون شما است که چینی باشد یا از سنگ ساخته شده باشد.

انواع روشویی کابینتی از نظر جنس

روشویی های کابینتی از منظر جنس و متریال یه سه نوع دسته بندی می شوند. روشویی کابینتی از جنس فلز، روشویی کابینت دار MDF و روشویی کابینت دار PVC هستند. که در ادامه درباره ویژگی های هر کدام می خوانیم.

روشویی کابینتی سنگی
انواع روشویی کابینتی

روشویی کابینتی چوبی

روشویی کابینتی چوبی در برابر ای و رطوبت از خود مقاومت ندارد و خراب می شود و باد می کند؛ پس این مدل از روشویی کابینتی برای خرید اصلا توصیه نمی شود. اما اگر در ان به جای چوب از ام دی اف استفاده شود، کیفیت بهتر و مقاومت بهتری هم در برابر اب و رطوبت خواهد داشت. اما کاملا این مشکل با ام دی اف هم برطرف نشده است.

روشویی کابینتی فلزی

روشویی کابینتی فلزی، مقاومت خوبی در برابر وزن دارند. اما پس از مدتی استفاده دچار فرسودگی و فرورفتگی می شوند. قیمت روشویی کابینت دار فلزی ارزان تر از دیگر مدل ها است اما طرفدار زیادی ندارد.

روشویی کابینت دار PVC

اگر می خواهید بهترین روشویی کابینتی را خریداری نمایید، مدل پی وی سی بهترین ان ها است. تنوع زیادی در طرح رنگ دارند و البته که قیمت روشویی کابینت دار پی وسی هم با توجه به نوع و کیفیت ان تعیین می شود.

روشویی کابینتی پی وی سی به دلیل مزایا و ویژگی هایش بسیار پرفروش است و طرفداران زیادی دارد. از مزیت های این مدل روشویی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • ضد خش هستند.
  • در برابر ضربه مقاومت دارند.
  • ضد اب هستند و طول عمر بالایی دارند.
  • در برابر حرارت هم مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
  • دارای مدل و رنگ و طرح متنوع هستند.
  • قیمت روشویی کابینت دار پی وی سی مناسب است.
  • جا به جایی اسانی دارند.

سبک های روشویی کابینتی

روشویی های کابینت دار در سبک های کلاسیک و مدرن طراحی می شوند. بر اساس دکوراسیون و طرح و سبک خانه و سرویس بهداشتی می توانید انتخاب نمایید.

در دکوراسیون سبک کلاسیک معمولا از روشویی کابینت دار از جنس سنگ و در رنگ‌های سورمه‌ای، قرمز یا بادمجانی انتخاب صورت می گیرد. در دکوراسیون سبک مدرن هم بیشتر از روشویی کابینت دار از جنس شیشه‌ای یا سرامیک و PVC با شکل و طرحی از مربع یا مستطیل مناسب تر است.

در نهایت

برای حسن ختام مطلب باید گفت که اگر قصد خرید روشویی کابینت دار را دارید، از نمایندگی ها و فروشگاه های بی واسطه و تولید کننده خریداری نمایید تا هم تنوع محصولات بیشتر باشد و هم قیمت روشویی کابینت دار ارزان تر از دیگر فروشگاه ها خواهد بود. فروشگاه و نمایندگی مرمرچی، بهترین و باکیفیت ترین روشویی ها را به فروش می رساند.

سوالات متداول قیمت روشویی کابینت دار

  1. بهترین نوع از روشویی های کابینتی کدام مدل است؟
    روشویی کابینتی پی وی سی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های روشویی کابینت دار است. مزایای استفاده از ان در این مطلب کامل اورده شده است.
  2. برای دکوراسیون سبک کلاسیک از چه روشویی کابینتی خریداری شود؟
    برای دکوراسیون سبک کلاسیک از جنس سنگ و در رنگ‌های سورمه‌ای، قرمز یا بادمجانی انتخاب صورت گرفته شود.
  3. روشویی کابینتی پایه دار بخرم یا دیواری؟
    هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند اما برای فضاهای کم، مدل دیواری مناسب تر است و برای نظافت سرویس هم مناسب تر هستند. اگر مشکل فضا ندارید، مدل پایه دار بسیار شکیل است و می توانید از این مدل خریداری نمایید.
5/5 - (2 امتیاز)

5 نظرات درباره روشویی سنگی و چراغ دکوراتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *