چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس

چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس

نمونه ای از چراغ دکوراتیو مدرن


چراغ های دیواری لوکس و مدرن

نکته ای که وجود دارد این است که چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس از مدل های بسیار جدید است. با توجه به اسمی که دارند مناسب برای دکوراسیون مدرن و امروزی است. نکته ای که وجود دارد این است که در محیط دکوراسیون های داخلی نورپردازی اهمیت بسیار بالایی دارد. برای این که نور مورد نیاز را تامین کنند از انواع چراغ دکوراتیو دیواری، سقفی و دیگر لوازم روشنایی استفاده می کنند. مرمرچی برای اولین بار در ایران موفق به تولید قطعات لوستر مرمر با ضخامت ۵ میلیمتر و وزن سبک شده است.

باید بدانید که این روزا جدیدترین چراغ های دکوراتیو را با رنگ ها و طرح های جدید طراحی و وارد بازار می شود. شما زمانی که از چراغ دکوراتیو لوکس و زیبا استفاده می کنید. علاوه بر تامین روشنایی و نور باعث می شود که محیط داخلی و خارجی خانه ها زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد. دکوراسیون و نورپردازی فضا شیک تر و جلوه فوق العاده ای داشته باشد. این نور قابلیت این را دارد که محیط را بزرگتر نشان دهد و فضا را دلنشین تر کند.

جایگاه مناسب چراغ های دکوراتیو مدرن

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که سبک مدرن در قرن 20 وارد دکوراسیون داخلی خانه ها شد. از آن ها بالاترین استقبال را کردند. به همین دلیل المان های مدرن و دکوراتیو را برای این نوع از محیط ها تولید کردند. توجه داشته باشید که چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس برای محیط هایی مناسب است که دکوراسیون ساده و مینیمالی داشته باشد. نکته ای که وجود دارد این است که آن ها را در رنگ ها و مدل های مختلفی تولید و وارد بازار می کنند.

خرید چراغ دکوراتیو لوکس
نمونه ای از چراغ دکوراتیو لوکس مرمرچی

شما با توجه به نوع چیدمان و دکوراسیون خانه و سلیقه ای که دارید باید از بین آن ها انتخاب و خریداری کنید. این نوع از چراغ ها قابلیت نصب بر روی دیوار ها را دارند. این نوع از چراغ ها در کل تکمیل کننده نورپردازی است. اگر از آن ها به درستی استفاده کنید باعث می شود که تابلو ها، مبلمان ها و دیگر وسایل جلوه بیشتری داشته باشند.

انواع چراغ های دکوراتیو لوکس و مدرن

همانطور که می دانید چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس، بالاترین تنوع را در طراحی فرم بدنه و شکل ظاهری دارد. همچنین در توان مصرفی، تعداد لامپ ها، سایز و اندازه، شار نوری و دیگر ویژگی مانند سنسور های مختلف داشتن. با توجه به جایی که می خواهید استفاده کنید. باید انتخاب مناسب و به جایی را داشته باشید و از آن در دکوراسیون استفاده کنید. سیم پیچی های این نوع از چراغ ها می تواند به صورت روکار و توکار باشد.

چراغ های دکوراتیو مدرن و لوکس
نمونه ای از چراغ های دکوراتیو مرمرچی

نوع سیم پیچی های چراغ های دکوراتیو مدرن به این صورت است که تنها با یک کلید می توان آن را خاموش و روشن کرد و بالاترین کارایی را دارد. مدل دیگر سیم پیچی در چراغ های دیواری از نوع پلاگین از نوع روکار است. این نوع از چراغ های برای فضاهایی مانند نشیمن و سرویس بهداشتی ها مناسب نیست. چراغ های دیوار باتری خور نوعی از چراغ های دیواری مدرن هستند که قابلیت شارژ شدن و همچنین تعویض باتری را دارد. شدت و زاویه تابش نور با توجه به جایی که قرار می گیرد و کاربردی که دارد معین می شود. مرمرچی‌ چراغ های دکوراتیو مدرن و لوکس از جنس سنگ مرمر تولید می کند که نمونه های آن را میتوان در سایت مشاهده و خریداری کنید.

ویژگی چراغ های دکوراتیو لوکس دیواری

در چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس از لامپ های ال ایدی استفاده می کنند. کاربرد و ظاهر این چراغ به نسبت دیگر چراغ ها متفاوت است. بتازگی لوستر و چراغ های دکوراتیو از جنس سنگ مرمر نور‌گذر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند که مرمرچی برترین تولید کننده این نوع لوستر و چراغ دکوراتیو است. این نوع از چراغ ها جدایی از زیبایی که دارند دارای ویژگی هایی هستند که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

  1. چراغ های دکوراتیو لوکس قیمت بسیار مناسبی دارند. در نوع چراغ های مقرون به صرفه قرار دارد. با این وجود مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.
  2. به خاطر این که در چراغ های دکوراتیو از لامپ های LED استفاده می شود. ولتاژ برق بسیار پایین است و همین امر آن را ایمن کرده است. داغ نمیشود و در زمان برخورد دست با آن ها دست را نمی سوزاند.
  3. به خاطر این که در چراغ های دکوراتیو دیواری لوکس و مدرن از لامپ های ال ای دی استفاده می شود. مصرف برق و انرژی در آن ها بسیار ناچیز است. به همین دلیل در بسیاری از مکان ها می توانید از آن استفاده کنید.
  4. ویژگی منحصر به فرد این نوع از چراغ ها این است که به خاطر این که از لامپ های ال ای دی بهره می گیرد. 90 درصد از انرژی تولید شده را به نور تبدیل می کند. این درصورتی است که در لامپ های قدیمی تنها 10 درصد از انرژی تبدیل به نور می شده است. تقریبا 90 درصد مابقی انرژی هدر می رود.
  5. نکته ای که وجود دارد این است که چراغ های دکوراتیو دیواری را در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می کنند. گاهی ممکن است پیش بیاید که در چراغ های دکوراتیو از لامپ های آفتابی یا مهتابی و یا ترکیب هر دو استفاده می کنند.
  6. همچنین ممکن است به صورت فول کالر و یا رنگین کمانی تولید و وارد بازار شود. در بعضی از مدل ها تغییر رنگ از قابلیت های به روز آن است و شما با استفاده از ریموت کنترل ها می توانید آن را تغییر دهید.
چراغ های لوکس دکوراتیو
نمونه ای از بهترین چراغ دکوراتیو مرمرچی

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم برای شما در مورد چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس توضیحات کاملی را بدهیم. همچنین باید بدانید که چراغ های دکوراتیو از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند. این نکته بسیار مهمی است زیرا این لامپ ها مصرف انرژی را به حداقل می رانند و 90 درصد انرژی را به نور تبدیل می کند و دست در مجاورت با آن نمی سوزد.

از آنجا که مرمرچی قادر به فراوری سنگ مرمر در ضخامت های پایین هست، مفتخر هست که علاوه برای تولیدات روتین خود، خدمات فراوانی به سازندگان لوستر و چراغ های دکوراتیو مدرن از جنس سنگ مرمر ارایه می‌دهد و طرح های نو و بی بدلیل را این سازندگان را در حجم های کم و‌ زیاد اجرا و بدین ترتیب به این صنعت کمک می‌کند تا نیاز به واردات از کشور های خارجی برطرف گردد

سوالات متداول چراغ دیواری دکوراتیو مدرن و لوکس

  1. چراغ های دکوراتیو چه انواعی دارد؟
    چراغ های دکوراتیو شامل چراغ های مرمر، ال ای دی دیواری، دیواری چوبی، دیواری های فلزی، رومیزی و در آخر چراغ بتنی دیوار است.
  2. قیمت چراغ های دکوراتیو چقدر است؟
    چراغ های دیواری دکوراتیو به نسبت دیگر چراغ های قیمت بسیار کمی را دارد. ولی با این حال نور زیادی را برای خانه ها به وجود می آورد. قیمت زیادی ندارند و شما با کمترین هزینه می توانید بهترین نوع را خریداری کنید.
  3. چه ویژگی هایی در چراغ های دکوراتیو وجود دارد؟
    قابلیت نصب راحت و آسان در فضاهای مختلف، قابلیت استفاده بر روی هر دیواری و زیبایی بخشیدن به دیوار ها. نورپردازی را به صورت اشکال مختل ایجاد می کند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

2 نظرات درباره روشویی سنگی و چراغ دکوراتیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *