خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی

خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی

روشویی سنگی


خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی

این روزها به دلیل وجود مشغله های زیاد، زمان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، خرید انواع محصولات و لوازم مورد نیاز اینترنتی شده است. به همین جهت، فروشگاه مرمرچی برای آسایش خیال مشتریانش، خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی را در نظر گرفته است.

با خرید اینترنتی انواع روشویی سنگی از بهترین برندها و مناسب ترین قیمت ها از نمایندگی فروش روشویی مرمرچی، طعم یک خرید موفق و لذت بخش را بچشید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با انواع محصولات باکیفیت روشویی سنگی و ویژگی هایشان اشنا شویم.

روشویی سنگی چیست

روشویی ها انواع مختلف و خاصی دارند. یکی از انواع ان روشویی سنگی است. روشویی سنگی زیبا، کاربردی و بسیار تزئینی و شیک است. روشویی های سنگی بسیار پرطرفدار هستند که در ساخت ان از سنگ طبیعی و یا چند سنگ استفاده می شود. در برخی از این روشویی های سنگی در مراحل اخر کار از رزین، چسب و چوب هم استفاده می شود.

چرا روشویی سنگی طرفدار دارد

سنگ از منابع طبیعی و بسیار زیبا و ارزشمند است. به دلیل زیبایی و خاص بودنش در بسیاری از لوازم خانه و وسایل زینتی کاربرد دارد و استفاده می شود. رگه های زیبا و بافت طبیعی سنگ ها، زیبایی منحصر به فردی در محصولات ایجاد می کند. به این دلیل از مواد طبیعی پرطرفدار برای ساخت محصولات و وسایل خانه است.

روشویی های سنگی به دلیل اینکه از چند نوع سنگ در ساخت ان ها استفاده می شود و با سبک کلاسیک و قدیمی طراحی می شوند، بسیار خاص شده و مورد پسند افراد واقع می شوند.  در این روشویی ها از عناصر مدرن هم استفاده شده که خاص بودن ان را دو چندان می کند.

در خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی معتبر، انواع رنگ ها و مدل ها وجود دارند. طرح ها و اندازه ها متنوع هستند و دست افراد در انتخاب محصول مورد نظر بسیار باز است.

در روشویی های سنگی از چه سنگ هایی استفاده می شود

خرید روشویی سنگی
نوع سنگ در روشویی ستگی

خوب است قبل از خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی درباره سنگ ها و متریال روشویی سنگی بدانید تا خرید بهتری داشته باشید. شناخت محصول از موارد و نکات مهم قبل از خرید هر محصول است.

در روشویی های سنگی از کانی ها و سنگ هایی استفاده می شوند که برای استفاده مواردی چون شستشو و فضای حمام و سرویس بهداشتی مناسب هستند. پس باید طوری انتخاب شوند که کاربردی باشند و فقط به بحث زیبایی پرداخته نشود. در واقع موارد فنی کار در نظر گرفته شود.

در روشویی های سنگی باید از سنگ ها و متریالی استفاده شود که در برابر اب مقاومت دارند. سنگ هایی که برای استفاده و ساخت در روشویی انتخاب می شوند باید صاف و صیقلی باشند و کمترین خلل و فرج در ان وجود داشته باشد. وجود خلل و فرج در سنگ باعث می شود که الودگی ها در ان جمع شده و این از ویژگی های منفی یک روشویی است.

مورد دیگری که در ساخت روشویی های سنگی اهمیت دارد این است که، باید روشویی محکم باشد و از استحکام بالایی برخوردار باشد. پس باید در انتخاب نوع سنگ و متریال دقت لازم داشت.

از کانی هایی که در ساخت روشویی سنگی مورد استفاده قرار می گیرد؛ می توان نام کوارتز، مرمریت و گرانیت را اورد. سنگ های تشکیل شده از این کانی ها هم  سیمکان، پرشین سیلک، تراورتن، دهبید، اونیکس و موارد دیگر هستند. این سنگ ها و کانی ها خصوصیات خاص و منحصر به فرد خود را دارا هستند که بر طبق ان برای ساخت روشویی سنگی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع روشویی سنگی در خرید اینترنتی روشویی سنگی

قیمت انواع روشویی سنگی
انواع روشویی سنگی

از موارد مهم که باید در خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی، مد نظر داشته باشید؛ انتخاب نوع روشویی است. روشویی ها دو مدل کابینتی و ساده دارند.

روشویی های بدون کابینت، از همبن مدل های معمول هستند که در بیشتر خانه ها وجود دارند. جنس چینی دارند و رنگ ان ها سفید است. در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. عمق ان ها هم متفاوت است و می توان بر طبق سلیقه انتخاب کرد. می تواند هم با پایه و هم بدون پایه در سرویس قرار گیرند.

روشویی کابینتی برای فضاهای بزرگ بیشتر مورد استفاده دارد. این مدل بسیار کاربردی است و می توان نظم بیشتری را با ان در سرویس بهداشتی ایجاد کرد. وسایل بسیاری را می توان در ان قرار داد. روشویی کابینتی در دو مدل دیواری و پایه دار وجود دارد.

ابعاد روشویی سنگی

ابعاد روشویی باید بر حسب متراژ هر فضایی انتخاب شود. اما در حالت کلی می توان ابعادی به ارتفاع استاندارد80 سانتی متر، طول 40 الی 60 سانتی متر و عرض 40 تا 55 سانتی متر را در نظر داشت.

نکات مهم در خرید اینترنتی روشویی سنگی

مزیت خرید روشویی سنگی
خرید اینترنتی روشویی سنگی

برای خرید روشویی باکیفیت و مرغوب توجه داشته باشید که باید رنگ شفاف و براقی داشته باشد. ترک خورده نباشد و خلل و فرج در کمترین میزان ممکن باشد. وزن ان باید استاندارد باشد. از مقاومت خوبی هم در برابر اب و مواد شوینده شیمیایی داشته باشد.

برای انتخاب مدل روشویی حتما به متراژ سرویس بهداشتی و دکوراسیون و سبک توجه داشته باشید. باید فضایی هماهنگ ایجاد شود.

در نهایت اینکه

اگر قصد دارید روشویی سنگی را از نمایندگی بخرید، فروشگاه اینترنتی مرمرچی، انواع روشویی از انواع مدل ها را به بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند. برای مشاهده محصولات، وارد وبسایت مرمرچی شده و سفرش خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول خرید اینترنتی روشویی سنگی از نمایندگی

مزیت خرید روشویی سنگی چیست؟

جنس و کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد و نظافت راحت و اسان از مزیت های خرید روشویی سنگی است.

از معایب روشویی سنگی چیست؟

از معایب در روشویی های سنگی، نصب ان ها است. در نصب روشویی های سنگی باید از شیرالات بلند استفاده شود. نمی توان از شیرالات کوتاه در نصب این نوع از روشویی ها استفاده کرد.

قیمت روشویی سنگی چقدر است؟

قیمت روشویی سنگی بر اساس نوع سنگ به کار رفته در ان و میزان کیفیت و استقامت تعیین می شود. طراحی و ظریف کاری هایی که در ساخت ان انجام می شود هم بر مبلغ پرداختی می افزاید. روشویی های سنگی جدید نسبت ب همدل های قدیمی، گران تر هستند.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *