قیمت کاسه روشویی روکار

قیمت کاسه روشویی روکار

خرید کاسه روشویی روکار


قیمت کاسه روشویی روکار

کاسه روشویی روکار و رو سنگی از مدل های پرفروش و بسیار پرطرفدار و جدید است که در سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال خرید کاسه روشویی روکار باکیفیت و ساخته شده از متریال درجه یک هستید، مرمرچی را فرموش نکنید. قیمت کاسه روشویی روکار در فروشگاه مرمرچی مناسب و منصفانه است.

همان طور که بیشتر محصولات و لوازم خانه، انواع مختلفی دارند که در رنگ و جنس و مدل با هم فرق دارند، کاسه روشویی روکار هم همین گونه است. وجود انواع مدل ها در کاسه روشویی روکار، قیمت کاسه روشویی روکار را تعیین می کند. همراه ما باشید تا بیشتر درباره این موضوع بدانیم.

خرید روشویی روکار و روسنگی

کیفیت روشویی روکار روسنگی
خرید روشویی روکار و روسنگی

روشویی های روکار از نظر کاربرد و عملکرد همانند روشویی های توکار هستند. اما در مدل و طرح و ظاهر با هم فرق دارند.

برای خرید کاسه روشویی روکار بهتر است به جنس و متریال و طراحی و رنگ ان دقت شود. باید کاسه روشویی روکار را بر اساس دکوراسیون خانه انتخاب کرد تا هماهنگ با دیگر لوازم سرویس بهداشتی و حمام باشد.

انواع روشویی روکار و یا شناور

انواع روشویی روکار و یا شناور
انواع روشویی روکار

انتخاب کاسه روشویی روکار برای خانه هایی با سبک و دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است. روشویی های روکار برای اتاق های مستر هم مورد استفاده قرار می گیرد. این روشویی را بر حسب مدل و نوع طراحی در بالای میز، کانتر و کابینت قرار می گیرند. در نصب این نوع روشویی ها معمولا هم از شیرالات پایه بلند استفاده می شود.

کاسه روشویی می تواند گرد، مستطیل و یا مربع باشد. معمولا انتخاب بیشتر افراد طرح گرد ان است که با بیشتر دکوراسیون خانه جور در می اید.

کاسه روشویی سنگی

از مدل های بسیار شیک در کاسه روشویی روکار می توان به جنس سنگی ان اشاره داشت که هم زیبا است و هم از مقاومت خوبی برخوردار است. از ویژگی های روشویی سنگی می توان موارد زیر را بیان کرد.

  •  استحکام بالا در برابر ضربه یا آب.
  • امکان تغییر رنگ یا خط افتادن روی این مدل روشویی کم تر است.
  • قابلیت تحمل بار در حد زیاد را دارد.
  • نظافت این مدل روشویی ها بسیار آسان است و لکه های آب روی آن نامحسوس دیده می شود.
  • قیمت کاسه روشویی روکار از نوع معمولی ان گران تر است.

کاسه روشویی روکار گرد

از مدل های کاسه روشویی مدل گرد ان است. این طرح بیشتر طرفدار دارد. در نصب ان و استفاده از شیرالات می توان از دو مدل انتخاب کرد. اول اینکه روشویی هایی که شیرالات ان روی سنگ نصب می شوند. در این مدل باید از شیر روشویی پایه کوتاه استفاده کرد.

نوع دیگر هم کاسه روشویی روکاری است که روی ستگ محل قرار گیری شیر را ندارد. در این مدل از شیر توکار یا پایه بلند استفاده شود.

کیفیت کاسه روشویی روکار

کیفیت کاسه روشویی روکار
کاسه روشویی روکار

کاسه روشویی هایی که لعاب بهتری دارند، کیفیت بهتری هم دارند. قیمت کاسه روشویی روکار از کیفیت لعاب استفاده شده در ان هم مشخص می شود. کاسه روشویی های ترک و چینی معمولا از ایرانی ها باکیفیت تر هستند و قیمت بیشتری هم دارند. برای خرید انواع کاسه روشویی در بهترین کیفیت فروسگاه مرمرچی انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود.

نصب کاسه روشویی روکار

برای اینکه کاسه روشویی روکار را نصب کنید، سنگ را روی باکس یا کانتر یا هر چیزی که می خواهید به عنوان روشویی مورد استفده قرار دهید، بگذارید.

اگر جای سیفون روشویی از قبل گذاشته نشده است، محل زیر اب و سیفون را باید باز کرده و زیر اب و سیفون هم محکم بسته شود. در این صورت کاسه روشویی محکم در محل قرار گرفته و بسته می شود. در ادامه هر سویی که شما راحت تر هستید، محل شیر روشویی را درحالی که کاسه از مدل بدون شیر انتخاب شده باشد، انتخاب و سوراخ می کنید. در مرحله بعد هم شیر را با استفاده از مهره هایی که روی شیر است، بر روی باکس محکم می نمایید.

کاسه روشویی مثلثی شکل

پیش از این به انواع مدل و طرح از کاسه روشویی اشاره شد. اما مدل جدیدی قرار است وارد بازار شود که کاسه روشویی ان مثلثی شکل است. حتما پرطرفدار خواهد شد و فروش خوبی هم خواهد داشت. پس در اینده شاهد مدل هایی از کاسه روشویی روکار مثلثی باشید.

نکات مهم در خرید کاسه روشویی

در خرید روشویی ها حتما به ابعاد سرویس بهداشتی و حمام دقت نمایید تا هماهنگ و متناسب باشد. اگر متراژ حمام زیاد است در انتخاب هم دستتان باز است. می توانید از سایز مدل هاب جدید و مدرن از روشویی ها انتخاب کنید.

مدل هایی از روشویی ها وجود دارند که تمام سنگ هستند و یا فقط کاسه روشویی از سنگ است که بسیار شکیل هستند.

اگر متراژ سرویس بهداشتی شما کم است می توانید از مدل های دیواری استفاده نمایید.

در خرید روشویی کابینتی از نوع ضد اب خریداری نمایید. اگر ضد اب باشد، روشویی کابینتی شما خراب نمی شود.

مرکز فروش روشویی کاسه ای روکار

برای خرید انواع روشویی کاسه ای روکار از بهترین برند و کیفیت به وبسایت مرمرچی مراجعه کرده و محصولات متنوع را مشاهده نمایید.

خرید کاسه روشویی از مرکز خرید این مزیت را دارد که هم مدل های متنوع را مشاهده می نمایید و هم جنس باکیفیت را با قیمت واقعی خریداری می کنید.

در نهایت

در این مطلب درباره قیمت کاسه روشویی روکار و ویژگی های ان صحبت شد. امیدواریم با اگاهی کامل و انتخاب بهترین مرکز فروش از کاسه روشویی، بهترین خرید را رقم بزنید.

سوالات متداول قیمت کاسه روشویی روکار

روشویی روکار چینی چیست؟

از مدل هایی است که بسیار استفاده می شود و معمول است. باید جنس خوب از این مدل روشویی خریداری شود که زود کدر و فرسوده نشود.

ایا برای حمام از روشویی ام دی اف می توان استفاده کرد؟

بهتر است برای حمام و سرویس بهداشتی از ام دی اف استفاده نشود. چون زود حالت خود را از دست می دهند.

قیمت کاسه روشویی روکار سنگی چقدر است؟

قیمت کاسه روشویی روکار سنگی بستگی به مدل و طرح دار که می توانید وارد وبسایت شده و قیمت ها را شفاف مشاهده نمایید.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *