قیمت کاسه روشویی معمولی

قیمت کاسه روشویی معمولی

نمونه کاسه روشویی معمولی مرمرچی


قیمت کاسه روشویی معمولی

روشویی برای شستن دست و صورت است که در سرویس های بهداشتی قرار می گیرد. از اجزای مهم برای دکوراسیون داخلی است. هم کاربردی است و هم در زیبایی دکوراسیون خانه نقش مهمی دارد. در این مطلب درباره قیمت کاسه روشویی معمولی و ویژگی های آن و انواع کاسه روشویی می خوانیم. همراه ما باشید.

قیمت کاسه روشویی معمولی بر اساس نوع و مدل آن تعیین می شود. اما میانگین از 150 هزار تومان کاسه روشویی معمولی داریم تا قیمت های بالاتر که طراحی و جنس بهتری دارند.

کاسه روشویی معمولی

خرید کاسه روشویی معمولی
کاسه روشویی معمولی

از متداول ترین و معمولی ترین روشویی ها، همین ها است که در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در بیشتر خانه ها وجود دارند. جنس آن می تواند از فلز، سرامیک و یا چینی باشد. انواع مدل از برندهای مختلف در بازار از این روشویی های معمولی وجود دارد. قیمت برای کاسه روشویی از نوع فلزی و سرامیکی با چینی متفاوت است. اما کاسه روشویی های سنگی خصوصا کاسه روشویی مرمر در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی های کاسه روشویی چینی

از متداول ترین روشویی هایی که در همه خانه ها می بینیم و استفاده می شود، روشویی چینی است. اما اگر می خواهید از نوع خوب و مرغوب آن تهیه نمایید موارد زیر را در هنگام خرید روشویی در نظر داشته باشید.

  • یک روشویی مرغوب باید استحکام خوب و بالایی داشته باشد.
  • باید در مقابل ضربه از خود مقاومت خوبی نشان دهد.
  • در طرح و مدل های مختلف وجود داشته باشد تا با هر سلیقه و دیزاین خانه بتوان از ان انتخاب و خریداری کرد.
  • دارای اندازه و ابعاد مختلفی باشد تا انتخاب راحت تر باشد.
  • در مقابل نفوذ اب از خود مقاومت خوبی نشان دهد.
  • قیمت کاسه روشویی معمولی مناسب باشد.
ویژگی های کاسه روشویی چینی
کاسه روشویی چینی

کاسه روشویی معمولی باکیفیت

کاسه روشویی ها در مدل ها و طرح ها و جنس های مختلف با انواع برندها در بازار وجود دارند و بسیار هم متنوع هستند. اما در این میان باید نوع باکیفیت آن را خریداری نمایید تا متحمل هزینه ای دوباره نشوید و دوباره کاری نشود.

کاسه روشویی باکیفیت و مرغوب باید از لعاب شفاف و عاری از هرگونه خط و خش ساخته شده باشد. باید در برابر مواد شوینده مختلف و مواد اسیدی از خود مقاومت خوبی نشان دهد. فرسوده نشود و تغییر رنگ هم ندهد. در هنگام خرید کاسه روشویی معمولی دقت داشته باشید تا بر روی آن ترک و یا رگه هایی مویی از ترک خوردگی وجود نداشته باشد.

موارد مهم در تعیین قیمت کاسه روشویی معمولی

اگر برای خرید کاسه روشویی به بازار رفته اید و یا در سایت ها به دنبال مدل های مختلف از روشویی بوده اید، با انواع و اقسام روشویی با قیمت های مختلف رو به رو شده اید. علت قیمت های مختلف در بازار کاسه روشویی موارد زیر است.

  • پایه دار یا دیواری بودن روشویی ها
  • طرح و مدل روشویی
  • جنس مصالح اولیه و متریال استفاده شده در ساخت روشویی
  • رنگ محصول انتخابی
  • دقت عمل و تمیز بودن در ساخت روشویی ها
  • برند انتخاب

تاثیر کاسه روشویی در دکوراسیون خانه

خرید انواع کاسه روشویی
تاثیر کاسه روشویی در دکوراسیون خانه

از وسایل لازم برای هر خانه ای استفاده از کاسه روشویی است. کاسه روشویی علاوه بر کاربرد مهمش در دیزاین و طراحی خانه و سرویس بهداشتی بسیار اهمیت دارد. مدل ها و جنس های مختلفی هم از روشویی ها در بازار وجود دارند. اما باید قبل از خرید و انتخاب به نوع و مدل مناسب برای خانه خود آگاه باشید.

انتخاب روشویی باید بر اساس دیزاین خانه و متراژ سرویس بهداشتی منزل شما و البته سلیقه شما انتخاب شود.

در انتخاب کاسه روشویی باید به دکوراسیون و طراحی سرویس بهداشتی توجه شود و بر اساس آن انتخاب صورت گیرد. ظاهر روشویی را باید متناسب با دیگر لوازم انتخاب کرد تا هماهنگی بین وسایل برقرار باشد و دکوراسیون اصولی و زیبایی طراحی گردد.

نکات مهم در خرید کاسه روشویی

قبل از اینکه خرید خود را در ارتباط با کاسه روشویی داشته باشید، موارد زیر را به خاطر بسپارید تا راهنمای خرید کاسه روشویی برای شما باشد.

  • از برند شناخته شده انتخاب نمایید. در بازار انواع روشویی با انواع برندها وجود دارد. بهتر است ان را انتخاب نمایید که شناخته شده است و امتحان خود را بارها پس داده است.
  • از جنس آنتی باکتریال خریداری نمایید.
  • دربرابر مواد شوینده مختلف مقاومت خوبی داشته باشد.
  • قیمت کاسه روشویی معمولی را با بودجه خود در نظر داشته باشید. رنج قیمت تعیین کرده باشید.
  • روشویی را طوری انتخاب نمایید تا در هنگام نصب در محل نصب اسیب نبیند و مناسب برای ان مکان باشد.
  • به ابعاد و اندازه سرویس بهداشتی و حمام خانه خود در هنگام خرید روشویی توجه داشته باشید.
  • کیفیت را فدای قیمت نفرمایید. حتما کیفیت روشویی را برای راحتی و متحمل نشدن هزینه دوباره در نظر داشته باشید.

انتخاب رنگ کاسه روشویی

انتخاب رنگ از مهم تربن موارد و نکات در خرد وسایل خانه است رنگ باید با محل انتخابی متناسب و هماهنگ باشد. تناسب و تضاد زیبایی را دربین همه لوازم در سرویس رعایت نمایید. انتخاب رنگ کاسه روشویی می تواند بر اساس سلیقه شخصی هم باشد. اما توصیه می شود درباره ان دقت لازم را به کار برده شود.

در نهایت

قیمت کاسه روشویی معمولی با توجه به آیتم های مختلف با هم فرق دارند. در هنگام خرید به برند و کیفیت آن توجه شود. زیبایی کاسه روشویی را هم برای دکوراسیون ودیزاین خانه خود توجه داشته باشید. در عین سادگی، اهمیت زیادی در طراحی و زیبایی خانه دارد.

سوالات متداول قیمت کاسه روشویی معمولی

بهترین کاسه روشویی چه نوعی است؟

بهترین کاسه روشویی باید از متریال مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد در سال های اخیر کاسه رووشوی سنگی خصوصا کاسه روشویی مرمر بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است که مرمرچی بهترین تولید کننده کاسه روشویی مرمر است. در این مقاله درباره آن کامل توضیح داده شده است.

قیمت کاسه روشویی معمولی چقدر است؟

در بازار انواع مختلفی از کاسه روشویی وجود دارد. اما قیمت معمولا از ساده ترین نوع از 180 هزار تومان به بالا است. کاسه های روشویی سنگی بسته به کیفیت سنگ  و ابعاد آن از 1 میلیون تومان به بالا و کاسه روشویی های سنگی مرمر که لوکس ترین سنگ طبیعی محصوب میشود حدود 3 میلیون تومان است.

کاسه روشویی مدل کابینتی چیست؟

دارای جا و مکان مناسبی است تا وسایل پاک کننده و بهداشتی  در آنجا قرار گیرند. هم زیبایی دارد و هم نظم خاصی به سرویس بهداشتی می دهد. دو مدل عمده دارد. روشویی کابینتی هم مدل دیواری و هم پایه دار دارد که در رنگ های مختلف از هر کدام در بازار وجود دارد.

Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *