خرید کاسه روشویی ارزان

خرید کاسه روشویی ارزان

نمونه کاسه روشویی مرمرچی


از کجا کاسه روشویی ارزان بخریم؟

همانطور که میدانید در سرویس های بهداشتی یکی از ضروری ترین وسیله ها، کاسه روشویی است که نمای زیبایی را به آن می دهد و تفاوتی ندارد که ساختمان مورد نظر شما رستوران، اداری، کلینیک یا مسکونی باشد. شما می تواند خرید کاسه روشویی ارزان را در متفاوت ترین شکل ها انجام دهید و متریال خاصی را برای آن از جمله سرامیک، مس، شیشه و سنگ مرمر است.

یکی از مدرن ترین لوازمی که برای سرویس های بهداشتی از آن استفاده می کنند کاسه روشویی ارزان است که آن ها را در یک نقطه کانونی نصب می کنند و قابلیت استفاده آن برای کودکان و هم بزرگسالان فراهم است. در زمان استفاده نمایی مدرن و متفاوت را به شما می دهد. باید بدانید که کاسه روشویی ارزان در انواع و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می شوند. این محصولات شامل کاسه روشویی های سنگی، کاسه روشویی های چینی، کاسه روشویی های فلزی و کاسه روشویی شیشه ای است.

نکات مهم در انتخاب و خرید کاسه روشویی ارزان

قبل از انتخاب کردن و خرید کاسه روشویی ارزان باید به طور کلی سبک دکوراسیون منزل و یا مکان مورد نظر خود را مشخص کنید و متناسب با آن مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. کاسه روشویی همانند دیگر وسایلی که برای منزل استفاده می شود دارای سبک های مختلفی است که شامل مدرن، کلاسیک و صنعتی است. اگر به دنبال کاسه روشویی های ارزان قیمت هستید اصلا به سراغ کاسه روشویی هایی که با طلا آبکاری شده است نروید زیرا بالا ترین قیمت را در میان کاسه روشویی ها دارد.

خرید کاسه روشویی ارزان
نمونه کاسه روشویی ارزان مرمرچی

در قدم بعدی باید به سنگی که برای ساخت آن به کار رفته است، دقت داشته باشید. به دلیل این که در منازل قدیمی از کاسه روشویی های چینی استفاده می کردند که این روز ها کارایی خاصی ندارد و این روز ها از کاسه روشویی هایی استفاده می کنند که در آن ها از متریال سنگ، سرامیک و فلز به کار رفته باشد ولی به طور کلی در خرید کاسه روشویی ارزان باید دقت داشته باشید که بالا ترین کیفیت را داشته باشد، همچنین باید مقاومت بالایی در برابر مواد شوینده داشته باشد.

نمونه کاسه روشویی ارزان مرمرچی

در بالا می توانید نمونه هایی از کاسه روشویی های ساخته شده در شرکت مرمرچی را ببینید که کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارند. محصولات مرمرچی با استفاده از دانش روز تولید می شوند که همین موضوع باعث شده تا محبوبیت بسیار بالایی بین خریداران پیدا کند. 

تمامی محصولات بالا را می توانید از هرجای ایران که هستید سفارش دهید و در محل مورد نظر آن را به راحتی دریافت کنید.

مهم ترین نکات در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی

در زمان خرید کاسه روشویی ارزان باید دقت داشته باشید اگر برای نصب آن دیوار مجزا دارید، بهترین کاری که باید انجام دهید این است که کاسه روشویی ارزان را در سایز بزرگتری انتخاب و خریداری کنید تا به تنهایی بتواند تمام دیوار را درگیر کند و این امکان برای شما فراهم می شود که از آن برای ذخیره سازی استفاده کنید.

جدید ترین کاسه روشویی سرویس بهداشتی
طرح جدید دکوراسیون سرویس بهداشتی

می توانید متناسب با دکوراسیون سرویس بهداشتی از بین کاسه روشویی ها، مدلی را انتخاب کنید و به گونه ای آن ها را انتخاب کنید که در طولانی مدت نیز زیبایی خود را حفظ کند و از مد نیفتد. پیشنهاد ما به شما انتخاب سبک مدرن است. زیرا این سبک در طولانی مدت دچار مشکلاتی مانند خط و خش یا کثیفی نمی شود و تمیز می ماند. به روز بودن مساله مهمی است که با استفاده از این سبک روشویی برای شما ایجاد می شود.

قیمت خرید کاسه روشویی ارزان

همانطور که می دانید کاسه روشویی ها در انواع و اقسام مدل ها در بازار وجود دارد و وظیفه ای که دارند این است که به فضای سرویس بهداشتی ها جلوه ای می دهند و افراد باید متناسب با قد افراد خانواده و دکوراسیون سرویس بهداشتی، مدلی را انتخاب کنند. شما می توانید به سایت مرمرچی مراجعه کنید و در میان انبوه مدل هایی که وجود دارد، انتخاب خود را داشته باشید. این سایت امکانی به شما می دهد که قیمت ها را ببینید و متناسب با بودجه ای که دارید خرید را انجام دهید.

تخفیف ویژه خرید کاسه روشویی
کاسه روشویی ارزان مرمرچی

برای شما چند نمونه از قیمت ها را شرح می دهیم که مقایسه کنید با دیگر سایت ها و مشاهده کنید که به نسبت آن ها سایت مرمرچی قیمت های ارزان و مناسبی را برای افراد ارائه می دهد. شما می توانید خرید کاسه روشویی ارزان را از سایت مرمرچی داشته باشید. در سایت مرمرچی قیمت کاسه روشویی ارزان از 2 میلیون 500 شروع می شود و بسته به متریال و موادی که در آن به کار رفته است قیمت ها افزایش می یابد. توجه داشته باشید که قیمت محصولات ارتباط زیادی با مقدار قیمت محصولی که خریداری می کنید دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در قدم اول برای شما کاسه روشویی را به کامل کامل توضیح دهیم و در قدم بعدی برای شما بگوییم که در خرید کاسه روشویی ارزان به چه موارد و نکاتی باید دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را با مناسب ترین قیمت داشته باشید. فروشگاه مرمرچی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا محصولات را به صورت آنلاین ببینند و مقایسه کنند. فروشگاه مرمرچی دارای بزرگ ترین کارخانه تولید سنگ مرمر در خاورمیانه می باشد.

سوالات متداول خرید کاسه روشویی ارزان

  1. کاسه روشویی های پایه دار چه مزیت و عیب هایی دارد؟
    این روشویی ها در اندازه ها و رنگ های زیادی طراحی و ساخته می شوند. مخصوص سرویس بهداشتی است همچنین مقاومت و استحکام بالایی دارد. عیب های آن شامل این است که قدیمی و معمولی است. نظافت آن ها به سختی انجام می شود. برای دکوراسیون مدرن مناسب نیست و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را ندارد.
  2. کاسه روشویی پایه دار سنگی چیست؟
    در مورد این نوع از کاسه روشویی ها باید برای شما بگوییم که در برابر ضربه ها مقاومت بالایی دارد. رنگ خود را از دست نمی دهد و آسان ترین نظافت را دارد ولی رنگ و طرح های کمی را دارند.
  3. مزایای کاسه روشویی های دیواری چیست؟
    کاسه روشویی های دیوار مناسب برای مکان های کوچک است. دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. فضای سرویس بهداشتی را جادار تر نشان می دهد و مناسب برای بیمارستان ها و مکان های عمومی می باشد. به طور مستقیم بر روی دیوار نصب می شود و هیچ پایه از آن بر روی زمین نیست.
5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *